اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راهنمای خرید اینترنتی مبل راحتی ، میز ناهار خوری و تخت خواب از فروشگاه ایران میز

مبل های ال شکل جایگاه خاصی در دکوراسیون دارند خصوصا برای خانه هایی که متراژ کمی دارند و نمی توان چندان فضای زیادی را به مبل اختصاص داد. پس مبل ال شکل می تواند یک ویژگی مثبت برای خانه های کوچک با فضای محدود باشد. گوشه های اتاق و زوایای اتاق بهترین جا برای قرار دادن مبل ال شکل می باشند.

راهنمای خرید اینترنتی مبل راحتی ، میز ناهار خوری و تخت خواب از فروشگاه ایران میز

تخت خواب مهمترین جز اتاق خواب می باشد که در اندازه های یک نفره و دو نفره طراحی و تولید می شوند. تخت خواب یک نفره برای اتاق کوکان و سرویس خواب نوجوانان مناسب است و تخت خواب های دو نفره که عمدتا برای جهیزیه عروس خریداری می شوند. برای جهزیه عروس علاوه بر تخت خواب اجزای دیگری وجود دارند که می توانند سرویس خواب را تشکیل دهند. تخت خواب ها از نظر متریال به نوع چوبی و فلزی تقسیم می شوند که مزیت ها و معایب هر یک می تواند در خرید و انتخاب ما تاثیر گذار باشد.

مبل راحتی به لحاظ شکل ظاهری و فرمی که دارد توانسته در خانه بسیاری از ما جا باز کند. از این مبل با طرح های لوکس می توان برای ادارات و دفاتر کاری و یا دکوراسیون های مدرن و مینیمال استفاده نمود. اما طرح های پارچه ای می تواند به عنوان مبل راحتی برای اتاق نشمین باشد که به صورت روزانه از آن می توان استفاده نمود. مبل راحتی دارای مدل های مختلفی می باشد که هر یک ویژگی های خاص خود را دارند اما باز هم در این میان کاناپه همیشه دوست داشتنی تر بوده است.میز نا هار خوری از دیرباز در خانه و فرهنگ بسیاری از جوامع و کشورها مورد استفاده قرار می گرفته است و رفته رفته در ابعاد کوچکتر و متناسب با فضای خانه طراحی شد و توانست جایگاه ویژه ای پیدا نماید. میز ناهار خوری می تواند متریال های مختلفی داشته باشد از جمله چوب، قلز، شیشه و سایر متریال های ویژه دیگر که با توجه به نوع و تم کلی خانه می توان آن ها را نتخاب نمود. اما بدون شک میز های چوبی طرفداران بیشتری دارند زیرا اصالت کار را می توانند نشان دهند و باعث زیباتر شدن نمای خانه شوند.

تخت خواب

 هنگام خرید تخت خواب باید دقت نمایید که دکوراسیون داخل اتاق خواب با دکوراسیون کلی خانه شما هماهنگ باشد و با توجه به این موضوع باید به سراغ خرید و انتخاب تخت بروید. انتخاب بین تخت خواب چوبی و فلزی می تواند انتخاب سختی باشد اما شما با توجه به شرایطی که دارید می توانید این انتخاب را ساده تر نمایید. تخت خواب فلزی ارزان قیمت تر است و در عین حال اگر قرار است جا به جایی های بسیاری داشته باشید این سبک از تخت می تواند انتخابی عالی باشد.

اما اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است پس باید به سراغ خرید تخت خواب چوبی بروید. این نوع تخت خواب ها گران قیمت هستند اما استحکام بسیار بالایی دارند . به دلیل سنگین بودن برای افرادی که جا به جایی های مکرر دارند چندان مناسب نیست. در این میان یکی از مواردی که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال نیز قرار گرفته است تخت خواب تاشو می باشد. این سبک از تخت خواب برای خانه هایی که فضای کوچک و محدودی دارند بسیار عالی ست در عین اینکه نیازی نیست از داشتن تخت خواب چشم پوشی نمایید.

مزایای استفاده از تخت خواب تاشو

تخت خواب‌ های تاشو مزیت های بسیار زیادی دارند. در کنار این تخت خواب ها میز آرایش و کمد هایی تعبیه می شود که بنا بر سفارش و خواست مشتری قابل تغییر می باشند. در قسمتی که تخت باز می شود نیز قفسه هایی تعبیه شده است تا بتوان یکسری از لوازم ضروری را داخل آن ها قرار داد و در واقع از کمترین فضا بیشتری استفاده را برد. با استفاده از تخت خواب تاشو می توانید فضای بیشتری در اتاق داشته باشید زیرا چندین وسیله در یک وسیله تجمیع می شوند.

معایب تخت خواب تاشو

اما تنها عیبی که تخت خواب تاشو دارد این است که تنوع طرح و رنگ چندانی ندارد و در واقع کمی ظاهر تکراری دارند. معمولا از جنس ام دی اف هستند که پس از چند سال استفاده ممکن است دچار خرابی و مشکل شوند. همچنین در اثر باز و بسته کردن مداوم تخت اگر یراق آلات باکیفیت نداشته باشد دچار مشکل خواهند شد و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. پس در هنگام خرید به این اتصالات و یراق آلات به خوبی دقت نمایید.

میز ناهار خوری

میز ناهار خوری هم می تواند تکمیل کننده دکوراسیون باشد و هم اینکه به عنوان یک وسیله ضروری برای خانه باشد. اگر در اتاق پذیرایی آن را قرار دهید در طول روز به عنوان لوازم مربوط به دکوراسیون خواهد بود. اما اگر در اتاق نشیمن و یا آشپزخانه آن را قرار دهید علاوه بر اجزا دکوراسیون به عنوان وسیله ای برای انجام کارها می باشد که برای دورهمی از آن استفاده می شود و یا کودکان برای انجام تکالیف خود از آن استفاده می کنند. در آشپزخانه نیز برای انجام کارها و غذا خوردن از آن استفاده می شود. میز ناهار خوری دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم نمود.

میز ناهار خوری مدرن

میز ناهارخوری مدرن در واقع میزهای چوبی هستند که از چوب سخت گردو، راش و افرا ساخته می‌شوند. اما رنگ این میزها مانند رنگ میز کلاسیک تنها قهوه ای نیست بلکه ترکیبی از رنگ های قهوه ای و مشکی یا سیاه و سفید می باشد. حتی این میز ها ترکیبی از چوب و شیشه و یا استیل هستند تا ظاهری مدن تر و زیباتر پیدا کنند.

میز ناهارخوری برای دکوراسیون صنعتی

این نوع میز ناهارخوری بیشتر در کارخانجات، مراکز اداری، تجاری و غیره کاربرد دارد و همچنین برای دکوراسیون صنعتی و مینیمال. این نوع میز ناهار خوری با استفاده از ابزارآلات و لوازم صنعتی ساخته می شود تا ظاهری متناسب با دکورهای صنعتی داشته باشد.

میز ناهار خوری ملامینه

میز ناهار خوری ملامینه از چوب با روکش نئوپان ساخته شده است. این نوع میز نسبت به میز چوبی و ام دی اف قیمت کمتری دارد اما کیفیت آن نیز پایین تر است و عمر پایینی نیز دارد. این سبک از میزها دارای تنوع چندانی نیستند.

مبل راحتی

قدمت و استفاده از مبل های راحتی به سال 1800 میلادی باز می گردد. مبل هایی که به صورت دو نفره و تک نفره و یا حتی سه نفره تولید می شدند و چوب در قسمت بدنه آن ها دیده نمیشد. دارای پایه هایی کوتاه هستند و معمولا ابعاد ظاهری پهنی دارند و دسته های آن ها نیز پهن می باشد. قیمت مبل راحتی با توجه به نوع چوبی که در ساخت چارچوب آن به کار می رود و همچنین نوع فوم و روکش و پارچه به کار رفته تعیین می شود. به طور کل دارای دو حالت هستند یا روکش پارچه ای دارند و یا اینکه دارای روکش چرمی می باشند که با توجه به شرایطی که داریم می توان آن ها را انتخاب نماییم. به طور مثال افرادی که دارای کودک می باشند بهتر است از مبلمان چرمی استفاده کنند تا نظافت آن ساده تر باشد.

انواع مبل راحتی

از مبل راحتی می توان هم در دفاتر کاری و اداری استفاده نمود و هم در قسمت نشیمن و پذیرایی خانه ها با توجه به طرح و جنسی که دارند. البته مبل راحتی دارای انواع مختلفی می باشد مانند : کاناپه، مبل لاوست، فوتون، مبل های تختخواب شو، مبل های ال شکل و مبل های مدرن و فانتزی.

کاناپه

از محبوبترین مدل مبل راحتی می باشد که هم می توان به صورت تکی آن ها را خریداری نمود و هم به صورت دو نفره و سه نفره. نوع چیدمان کاناپه بستگی به فضای خانه شما دارد می توانید به صورت قرینه آن را بچینید و یا اینکه با توجه به فضای منزل مبل را در اتاق نشمین پخش نمایید.

لاوست

این نوع مبل راحتی عمدتا به صورت دو نفره ساخته می شود و می تواند فضای کمتری را اشغال نماید. این مبل ها به صورتی هستند که اگر دو نفر بر روی آن بنشینند فضای کمی ما بین آن ها باقی می ماند و به یکدیگر بسیار نزدیک می شوند. دلیل قرار دادن نام لاوست بر روی این مبل یعنی نشستن عاشقانه و نزدیک بهم است. این مبل در واقع هم از نوع پارچه ای می باشد و هم از نوع چرمی که شباهت ظاهری به مبل های چستر دارد. عمدتا دسته های بلندی دارند و پایه های آن با توجه به نوع مدلی که دارد می تواند کوتاه و یا بلند باشد.

مبل راحتی ال شکل

مبل های ال شکل جایگاه خاصی در دکوراسیون دارند خصوصا برای خانه هایی که متراژ کمی دارند و نمی توان چندان فضای زیادی را به مبل اختصاص داد. پس مبل ال شکل می تواند یک ویژگی مثبت برای خانه های کوچک با فضای محدود باشد. گوشه های اتاق و زوایای اتاق بهترین جا برای قرار دادن مبل ال شکل می باشند.

تلفن فروش:

02122253925

تلفن پشتیبانی :

09302308484

وب سایت :

iranmiz.com

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول