اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها/ سلامت دانش‌آموزان حفظ می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش برای همه با تأکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها و حفظ سلامت همکاران و دانش‌آموزان نقشه راه آموزش و پرورش است.

تأکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها/ سلامت دانش‌آموزان حفظ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، محمد دستورانی بعدازظهر امروز در آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار اظهار کرد: دایر بودن مدارس، آموزش برای همه با تأکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها، حفظ سلامت همکاران و دانش‌آموزان نقشه راه آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی جاری است.

او گفت: خداوند، معلم است و معلم لسان خداوند بین مردم است. این افتخار بزرگی برای معلمان ایران زمین محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش ترویج دانایی، نیکویی و زیبایی اندیشه است و اوج تعلیم و تربیت را می‌توان در رفتار حضرت زینب (س) جست‌وجو کرد.

دستورانی بیان کرد: در آموزش و پرورش، کلاس درس بهشت است و این مسؤولیت‌ها دنیای تعلیم و تربیت بوده و جایگاه اصلی ما، کلاس درس است.

او گفت: همکارانی که در مدار مسؤولیت قرار می‌گیرند، تجربه جدیدی را آغاز می‌کنند و دوباره که به مدار تدریس برمی‌گردند، باید خوشحال باشند. کمترین فاصله بین معلم و دانش‌آموز، کلاس درس است و این تغییرات مدیریتی در دستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد و خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: در دنیای امروزی، فرهنگ رکن توسعه است؛ آموزش و پرورش در قالب سند تحول بنیادین و آموزش شش ساحتی در تلاش است تا انسان‌هایی فرهنگ‌ساز با هویت انقلابی و دینی در راه خدمت به مردم تربیت کند.

دستورانی افزود: تلاش آموزش و پرورش این است تا دانش‌آموزانی پاک‌دامن را تربیت کند تا در آینده همین دانش‌آموزان پدران و مادرانی باشند تا فرزندان صالحی را تربیت کنند.

امروز در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، امام جمعه، نماینده و فرماندار گرمسار و جمعی از مدیران مدارس، مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گرمسار معرفی و از زحمات امیر نجفی مدیر سابق قدردانی شد.

علی محمدی مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گرمسار متولد ۱۳۵۸ دارای مدرک کارشناسی ارشد برق بوده و 15 سال در آموزش و پرورش سابقه خدمت دارد.

وی قبل از این، رئیس اداره کارپردازی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده و پیش‌تر در آموزش و پرورش گرمسار به‌عنوان معاون پشتیبانی خدمت کرده است.

محمدی از امروز جانشین نجفی شده که از دی‌ماه ۹۷ به‌عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار منصوب شده بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول