اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

مراسم دهه پایانی صفر حزب موتلفه اسلامی برگزار نمی‌شود

حزب موتلفه اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد برنامه دهه آخر صفر این حزب که طی سالیان متمادی، حزب موتلفه اسلامی نسبت به برگزاری آن اهتمام داشت، امسال باتوجه به ابلاغ استانداری تهران مبنی بر عدم برگزاری هرگونه تجمع برگزار نخواهد شد.

مراسم دهه پایانی صفر حزب موتلفه اسلامی برگزار نمی‌شود

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب موتلفه اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد برنامه دهه آخر صفر این حزب که طی سالیان متمادی، حزب موتلفه اسلامی نسبت به برگزاری آن اهتمام داشت، امسال باتوجه به ابلاغ استانداری تهران مبنی بر عدم برگزاری هرگونه تجمع و با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای درباره لزوم اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا، برگراز نخواهد شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برگزاری مراسم روضه دهه آخر صفر از جمله اقداماتی است که طی سالیان متمادی، حزب موتلفه اسلامی نسبت به برگزاری آن اهتمام داشته است.

توسل به سرور و سالار شهیدان در اربعین حسینی، و عرض ادب به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و نیز امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام پایه و اساس برپایی خیمه عزای اهل بیت علیهم السلام توسط موتلفه اسلامی در دهه های اخیر بوده است.

امسال نیز، مطابق سنوات گذشته، برنامه ریزی لازم برای برگزاری این مراسم در تهران صورت گرفت و کلیه مقدمات آن فراهم شد.

لکن با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغ استانداری تهران بر اساس درخواست ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری هرگونه تجمع، با تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای درباره لزوم اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا تصمیم به لغو برگزاری این مراسم گرفته شد.

اعضای حزب موتلفه اسلامی در سراسر کشور در تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای، روز اربعین امسال در منازل خود، به عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام خواهند پرداخت و دست دعا به درگاه احدیت بلند خواهند کرد برای شفای همه بیماران و نابودی ویروس منحوس کرونا.

جا دارد از همراهی حضرات حجج اسلام سید رضا تقوی، سید محمد حسن ابوترابی، علی سعیدی، سعید مهدوی کنی، محمد حسین معزی، محمد حسن ذاکری و حمیدرضا مهدوی ارفع و مداحان اهل بیت حاج سید حمید رخ صفت و حاج مصطفی سماواتی در پذیرش دعوت حزب موتلفه اسلامی برای سخنرانی و مداحی در این مراسم  تشکر کنیم.

با آروزی سلامتی همگان، شفای بیماران و دفع بلا.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول