اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

واحدپور: بدهی تیم بسکتبال پتروشیمی بسیار کمتر از مبلغ عنوان شده است

مدیر فنی سابق تیم بسکتبال پتروشیمی گفت: بدهی پتروشیمی بسیار کمتر از چیزی است که عنوان شده است.

واحدپور: بدهی تیم بسکتبال پتروشیمی بسیار کمتر از مبلغ عنوان شده است

امیرحسین واحدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته شده بدهی تیم بسکتبال پتروشیمی به فدراسیون بسکتبال 620 میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: ما با همه بازیکنان و کادر فنی در فصل گذشته تسویه کردیم و فقط اختلاف جزئی با فدراسیون وجود داشت. برای پرداخت 7 درصد قرارداد بازیکنان هم نامه‌نگاری شده و در آستانه پرداخت است. 

وی افزود: پتروشیمی اولین تیمی بود که با بازیکنان خود تسویه کرد و جزو تیم‌های خوش‌حساب چه در خصوص بازیکنان و چه در مورد فدراسیون بسکتبال محسوب می‌شود. با این شرایط مبلغ بدهی ما بسیار کمتر از مبلغی است که عنوان شده است و این مبلغ، مبلغ بدهی ما به فدراسیون نیست. 

مدیر فنی سابق پتروشیمی در مورد اینکه وضعیت تیم‌داری پتروشیمی در این فصل چگونه خواهد بود، عنوان کرد: اطلاعی ندارم و این را باید بگویم فقط 2 هفته پیش مرا به فدراسیون معرفی کردند تا تسویه حساب‌ها را انجام دهم.

وی ادامه داد: پتروشیمی جزو تیم‌های خوش‌حساب و دارای اعتبار مانند مهرام و شیمیدر است. اگر بخواهد تیم بدهد مشکلی از بابت بدهی وجود ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول