اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فرمانده کل ارتش: سامانه راداری «قدیر» سپاه، نمایش قدرت پدافند هوایی کشور است

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت دستاوردهای نظامی کشور، گفت: سامانه راداری قدیر در هوافضای سپاه پاسداران نمایش قدرت پدافند هوایی کشور است.

فرمانده کل ارتش: سامانه راداری «قدیر» سپاه، نمایش قدرت پدافند هوایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم الحاق سامانه راداری قدیر به سامانه‌های راداری شبکه پدافند هوایی کشور که در استان یزد انجام شد، ضمن قدردانی از نیروهای فنی و عملیاتی هوافضای سپاه، اظهار کرد: سردار حاجی‌زاده با روحیه جهادی منشأ برکات زیادی در بخش پدافند هوایی و راداری کشور است.

وی افزود: خدا رو شکر می‌کنیم به رهبری مقام معظم رهبری و وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش مهمی در اقتدار همه‌جانبه ایران ایفا کردند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت دستاوردهای نظامی کشور، گفت: با راه‌اندازی این چنین رادارهایی قدرت کشف و تسلط پدافند هوایی بر همه بخش‌های آسمان ایران اسلامی افزایش پیدا کرده است.

امیرموسوی در ادامه با بیان این‌که حدود ۲۰ سال پیش بسیاری از سیستم‌های راداری ایران به خاطر نداشتن یک قطعه از کار می‌افتادند، تصریح کرد: امروز جوانان نخبه و ولایت‌مدار ایرانی توانایی ساخت رادار‌های پیشرفته دارند و این جای شکر و سپاسگذاری است.

وی در پایان با بیان این‌که سامانه راداری قدیر در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش قدرت پدافند ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: این پدافند نقش مهمی در قدرت دفاعی و تهاجمی ایران اسلامی و کسب دستاوردهای بزرگ در این حوزه ایفا کرده است.

انتهای پیام/ر/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول