اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پل روگذر عباسی تبریز ایمن نیست/ کم کاری ها در پروژه‌های شهری قابل قبول نیست

اعضای کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تبریز خواستار رسیدگی فوری به مشکلات ساختاری و ایمنی پل روگذر عباسی شدند.

پل روگذر عباسی تبریز ایمن نیست/ کم کاری ها در پروژه‌های شهری قابل قبول نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سونیا اندیش امروز در جلسه کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه هر چه سریع تر باید نسبت به اصلاح و مقاوم سازی پل روگذر چهار راه عباسی اقدام شود، اظهار داشت: در صورت وقوع حادثه یا مشکل در این پل شهرداری و شورای شهر حرفی برای گفتن نخواهند داشت شهرداری منطقه هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات و کم کاری ها در پروژه‌های شهری قابل قبول نیست گفت: یکی از اولویت های کمیسیون عمران رسیدگی به کم کاری ها و مشکلات موجود در پروژه های فعلی و قبلی است که در صورت حادثه می‌توانند خسارات زیادی به وجود آورد.

رئیس کمیسیون عمران حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز افزود: برخی پروژه های ترافیکی و مسیر گشایی در شهر اجرا شده که معلوم‌ نیست استاندارد های لازم در آنها رعایت شده یا نه اما چیزی که امروز مشخص می باشد این است که این پروژه ها موجب ایجاد حوادث و گره های ترافیکی در شهر شده است.

عبدالله تقی پور عضو کمیسیون عمران نیز با اشاره به مشکل پل عباسی گفت: مشابه همین مشکل در پل آبرسان نیز وجود دارد که باید هرچه سریعتر طرح مطالعاتی آن اجرا شود چراکه زیباسازی های انجام شده در این پل مشکلات پل را از دید پنهان کرده است که باید در خصوص این پل مطالعات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره یه اقدامات انجام گرفته در شهرداری منطقه یک گفت: امروز شهرداری منطقه یک  در تمامی زمینه های کاری مثبت عمل می‌کند اما در خصوص تملک باغ ها، ایجاد طرح دو مسجد برای ایجاد ارتباط با دوکمال در اولویت باشد، اصلاح قوس چایکنار به آبرسان نیز با تملک دو مغازه حل شدنی است و همچنین باید در خیابان ۷ تیر نیز اقدامات گذشته سرعت بگیرد تا شاهد روان شدن ترافیک در این منطقه باشیم.

فریدون بابایی اقدم دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه گزارش های عمرانی شهرداری منطقه یک به صورت مناسب ارائه شد گفت: تمامی مناطق از این روش برای ارائه گزارش‌های خود استفاده کنند.

وی افزود: براساس برنامه کمیسیون عمران تمام مناطق شهرداری برای ارائه گزارش به کمیسیون خواهند آمد که امیدواریم از گزارش های صرفاً عمرانی اجتناب کنند و سایر اقدامات و پروژه‌ ها نیز گزارش داده شود.

بابایی اقدم با بیان اینکه شهرداری منطقه یک در زمینه مسیرگشایی‌ها اقدامات خوبی انجام داده است گفت: از کارکنان منطقه یک بابت فعالیت های خوب در زمینه مسیرگشایی تقدیر می‌کنیم
وی با اشاره به باغ شهر تبریز و ایجاد پارک‌های محله‌ای گفت: در طراحی های اولیه پارک ها و فضا‌های فرهنگی  تمام اقشار جامعه به خصوص معلولان در نظر گرفته شود.

این عضو شورای شهر گفت: شهرداری در زمینه تملک و اجرای پارک بزرگ تبریز در شرایطی که وضع مالی مناسب است اقدام شود.

انتهای پیام/60001
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول