اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آمادگی جهاد دانشگاهی برای سرمایه‌گذاری ماهیان خاویاری و دام در گلستان

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی آمادگی سرمایه‌گذاری در گلستان در ماهیان خاویاری، دام سبک و سنگین و استحصال ید را دارد

آمادگی جهاد دانشگاهی برای سرمایه‌گذاری ماهیان خاویاری و دام در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی باصولی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با هادی حق‌شناس استاندار اظهار کرد: این آمادگی برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌ ماهیان خاویاری، دام سبک و سنگین و استحصال ید است که امیدواریم با همکاری مدیران گلستان بتوانیم اقدامات موثری را در این استان به ثمر برسانیم.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی به‌عنوان یک بازوی علمی در دولت‌های جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود و در زمینه‌های بسیاری، اثرات فعالیت‌های جهاددانشگاهی وجود دارد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: استان گلستان با داشتن اقلیمی مناسب و خاک مرغوب ظرفیت بالایی در تولیدات گیاهان دارویی دارد و فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری خواهد بود که نتیجه آن خودکفایی دارویی، اشتغال و توسعه بخش کشاورزی است. 

* استاندار گلستان: 250 روز هوای آفتابی گلستان ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه کشت گلخانه‌ای محسوب می‌شود

استاندار گلستان نیز در این دیدار با بیان ظرفیت‌های استان گفت: استان گلستان از 250 روز هوای آفتابی در طول سال برخوردار است و ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه کشت گلخانه‌ای محسوب می‌شود.
هادی حق‌شناس با بیان اینکه 21 گونه گیاه دارویی شناسایی‌شده و برای توسعه کشت در استان در اولویت بوده که زیره، زعفران و شیرین‌بیان از جمله هستند، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای یک‌هزار هکتار کشت گلخانه‌ای در گلستان صورت گرفته و تاکنون بیش از 450 هکتار اجرایی شده است.
وی افزود: آمادگی لازم برای ارائه زمین برای کشت گلخانه‌ای با همکاری جهاد کشاورزی وجود دارد و این سرمایه‌گذاری می‌تواند زمینه رشد و اشتغال را فراهم آورد.

انتهای پیام/2307/                   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول