اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هر هفته ۱۰ هزار بسته پستی در پیشوا توزیع می‌شود/ ضرورت به‌روزرسانی ساختار اداره پست

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اداره پست پیشوا با وجود ۸ تا ۱۰ هزار مرسوله پستی در هفته نیازمند به‌روزسانی امکانات و تجهیزات است و ساختار حاضر پاسخگوی حجم تبادلات نبوده و نیازمند مساعدت اداره کل است.

هر هفته ۱۰ هزار بسته پستی در پیشوا توزیع می‌شود/ ضرورت به‌روزرسانی ساختار اداره پست

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شیوع کرونا و مخاطراتی که خریدهای حضوری به همراه دارد، استقبال مردم از فروشگاه‌های مجازی افزایش یافته و حجم کار اداره پست شهرستان پیشوا نسبت به گذشته حدود سه برابر شده است. 

وی گفت: اداره پست پیشوا با وجود ۸ تا ۱۰ هزار مرسوله پستی در هفته نیازمند به‌روزسانی امکانات و تجهیزات بوده و ساختار حاضر پاسخگوی حجم تبادلات نبوده و نیازمند مساعدت اداره کل است.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: به دلیل ضرورت کُدگذاری اماکن، نامگذاری معابر شهری پیشوا با اصلاح ساختاری در حال انجام است و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نیز برای افزایش سطح کیفی خدمات به مردم در کنار اداره پست هستند.

عباسی بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان شهرداری باید همکاری لازم را در تهیه و ارائه نقشه‌های پارسل بندی داشته باشد تا بتوان خدمات پستی را ارتقاء داد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول