اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جاماندگان قافله اربعین ناجی زندانیان غیر عمد می‌شوند/ پویش سفینة النجاة در آستانه اربعین حسینی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان از اعلام آمادگی جاماندگان اربعین حسینی (ع) برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد ناتوان از پرداخت دیه در گیلان خبر داد.

جاماندگان قافله اربعین ناجی زندانیان غیر عمد می‌شوند/ پویش سفینة النجاة در آستانه اربعین حسینی

علیرضا یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اشاره به راه‌اندازی پویشی برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: پویش سفینة النجاة در آستانه اربعین حسینی برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد ناتوان از پرداخت دیه در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اعلام آمادگی افرادی که سال گذشته به همایش بزرگ اربعین حسینی مشرف شدند برای کمک به زندانیان گفت: این افراد اعلام آمادگی کردند تا بخشی از هزینه‌ای که سال گذشته برای پیاده‌روی اربعین حسینی کنار گذاشته بودند را برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد ناتوان از پرداخت دیه اختصاص دهند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گیلان با بیان اینکه یک‌سوم این هزینه‌ها که توسط خیرین پرداخت می‌شود کمک می‌کند تا بالغ‌بر ۴۵۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شوند، تصریح کرد: سال گذشته بالغ‌بر ۴۱۱ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند که این افراد حدود ۱۷۵ میلیارد تومان بدهی داشتند که به لطف خدا و کمک مردم خیراندیش گیلان آزاد شدند اگر اربعینی‌های امام حسین که امسال از این قافله جامانده‌اند در کنار ستاد دیه قرار بگیرند می‌توانیم خانواده‌های بسیاری را امسال شاد کنیم.

به گزارش فارس، مردم خیر گیلان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب
۵۸۵۹۳۷۰۰۲۴۸۸۱۴۲ برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد ناتوان از پرداخت دیه گیلان در این ثواب شرکت کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول