اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

کاهش هزینه‌های المپیک توکیو محور بحث هیات اجرایی IOC

در نشست هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک قرار است در خصوص کاهش هزینه‌های بازی‌های توکیو بحث شود.

کاهش هزینه‌های المپیک توکیو محور بحث هیات اجرایی IOC

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) دومین جلسه هیات اجرایی خود را طی همین چند ماه برگزار می کند و این انتظار وجود دارد بازی‌های المپیک توکیو مورد بحث و گفت‌وگو قرار بگیرد.

در این جلسه شاهد ارائه برنامه‌های بروزشده توسط توکیو و جان کوتز رئیس کمیسیون هماهنگی بازیهای ۲۰۲۰ در مورد پیشرفت‌های انجام شده خواهیم بود. بازیهای المپیک توکیو به دلیل شیوع کرونا یکسال به تعویق افتاد.

آخرین جلسه کمیسیون هماهنگی ماه گذشته برگزار شد که توکیو اعلام کرد یکسری اقدامات برای کاهش هزینه‌ها انجام خواهد داد که می‌توان به کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حضور نمایندگان رسمی کشورها اشاره کرد. براساس اعلام کمیته برگزاری بازیهای توکیو این اقدام هزینه خوراک، نوشیدنی و حمل و نقل را هم کمتر خواهد کرد. در مجموع 52 ماده در این اقدامات پیشنهاد می شود.

همچنین انتظار می رود توکیو اصلاحات زیرساختی را پیشنهاد کند که باعث کاهش میزان روشنایی و حذف مراسم در دهکده ورزشکاران قبل از مراسم افتتاحیه خواهد شد. قرار است دکوراسیون اماکن 30 تا 40 درصد کاهش یابد.

ساده‌سازی خدمات حمل و نقل، تنظیم فعالیت‌های تماشاگران در مکان‌های مسابقه و میزبانی تعدادی از جلسات قبل از بازی به صورت آنلاین نیز از جمله اقدامات اعلام شده بود.

برگزارکنندگان بازی‌های توکیو ماه گذشته هیچ رقمی در مورد مبلغی که انتظار دارند پس انداز کنند، اعلام نکرده‌اند.

در نشست هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک همچنین قرار است گزارشاتی از فدراسیون‌های بین‌المللی و کمیته‌های ملی المپیک کشورهای مختلف ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول