اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مجلس پیگیر تغییر ساختار اداری دهیاری‌هاست/ امنیت شغلی و توسعه عمرانی، نقطه اصلی تغییرات

نماینده مردم بجنورد در مجلس، از تلاش نمایندگان برای تغییر ساختار اداری دهیاری‌ها خبر داد و گفت: امنیت شغلی و توسعه وضعیت عمرانی دهیاری‌ها، ازجمله نکات مهم این تغییر ساختار است.

مجلس پیگیر تغییر ساختار اداری دهیاری‌هاست/ امنیت شغلی و توسعه عمرانی، نقطه اصلی تغییرات

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد وحیدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی با اشاره به شرایط فعلی کشور اظهار کرد: از نظر اقتصادی و شیوع کرونا شرایط سختی در کشور حاکم شده و اکثر استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی به سالروز سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: انتظار این بود که پس‌ از این سفر شاخص‌های عمرانی و زیربنایی در استان خراسان شمالی ارتقا پیدا می‌کرد تا به وضعیت میانگین‌های کشوری می‌رسیدیم اما این اتفاق در خیلی از شاخص‌ها نیفتاده است.

نماینده مردم بجنورد با تأکید بر اینکه این استان در شاخص‌های عمرانی و زیربنایی در انتهای جدول استان‌های کشور قرار دارد، تصریح کرد: در شاخص‌هایی همچون راه روستایی، بزرگراه و آب شرب روستایی وضعیت مطلوبی در خراسان شمالی وجود ندارد و شاهد تنش آبی در ۳۰۰ روستای استان هستیم.

وی ادامه داد: انتظار است تا با توجه به وضعیت شهرداری‌ها در شهرهای محروم در پرداخت‌ها به کارکنان خود، انگیزه‌های نیروی انسانی خود را تقویت کند و دهیاری‌ها نیز حمایت شوند.

وحیدی از بررسی تغییر ساختار دهیاری‌ها در مجلس نیز خبر داد و گفت: تغییرات کلی در این ساختار با نگاه به امنیت شغلی و وضعیت عمرانی دهیاری‌ها دیده‌شده تا تحولی خاص در این عرصه ایجاد شود.

وی از افزایش ۲ برابری مهاجرت در خراسان شمالی از روستاها به شهرها پس از تشکیل استان نیز انتقاد کرد و افزود: اقتصاد روستاها باید در مطلوب قرار گیرد زیرا روستاها نجات‌دهنده اقتصاد کشور است.

نماینده مردم بجنورد در پایان گفت: امیدواریم تا پایان دولت شاهد افتتاح پروژه‌های مهم به‌خصوص با اولویت راه باشیم تا شاهد کاهش محرومیت‌ها در این مسیر باشیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول