اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جمع‌آوری بیش از ۲۵۱ میلیارد ریال در شور عاطفه‌های امسال

مدیر کل امداد فارس گفت: در طرح شور عاطفه‌های امسال ۲۵۱ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال کمک‌های مردمی در این استان جمع آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از ۲۵۱ میلیارد ریال در شور عاطفه‌های امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد بذرافشان، در این باره اظهار داشت: امسال در مراسم شور عاطفه‌ها بر اساس آخرین آمار جذب شده، ۲۵۱ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال کمک‌های مردمی توسط ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۲ شهریور الی ۱۱ مهر ماه جاری در کشور برگزار شد، افزود: سال گذشته در جشن عاطفه ها مبلغ ۱۸۰ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال کمک های مردمی جمع آوری شد که امسال این مبلغ به ۲۵۱ میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال افزایش یافت و شاهد رشد ۴۰ درصدی کمک های مردمی در این طرح بودیم.

بذرافشان یادآور شد: از مبلغ جمع آوری شده مذکور، ۶۰ میلیارد ریال به صورت نقدی از سوی خیران استان پرداخت شده است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش بینی می شود پنج هزار تبلت دانش آموزی نیز تا یک ماه آینده تهیه و بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس همچنین در خصوص طرح همبازی که با همکاری اداره کل پست استان اجرا شد، اظهار داشت: در این طرح ۵۷۰ میلیون ریال کمک های مردمی شامل کیف، لوازم التحریر و لباس جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد.

شایان ذکر است طرح همبازی به صورت کشوری در سه روز پایانی طرح شور عاطفه ها با همکاری اداره پست و کمیته امداد برگزار شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول