اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هیچ‌ تجمعی در روز اربعین در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری نداریم

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به پخش مستقیم زیارت اربعین از اماکن متبرکه در ساعت ١٠ صبح روز اربعین گفت: هیچ‌گونه پیاده‌روی و تجمع اربعین حسینی در بقاع و اماکن متبرکه چهارمحال و بختیاری نداریم.

هیچ‌ تجمعی در روز اربعین در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری نداریم

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برنامه‌های اربعین گفت: اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز استان، مطابق دستورات ستاد مبارزه با کرونا عمل کرده و زیارت اربعین حسینی را راس ساعت ١٠ صبح به صورت پخش مستقیم از بقاع و اماکن متبرکه و حرم امام رضا(ع) و کربلای معلی داریم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در کنار قرائت و پخش زیارت اربعین، فضای مجازی را از دست نمی‌دهیم و هیئت مجازی در دهه آخر صفر در حال برگزاری‌ است.

مهرابی با بیان اینکه روضه‌خوانی مجازی به صورت روزانه در فضای مجازی بقاع متبرکه انجام می‌شود، توضیح داد: هر یک از بقاع متبرکه استان، بسترهایی را در شبکه مجازی برای نشر و انعکاس محتوا و برنامه‌ها دارند و مبلغین مجرب ما از قم بر این شبکه‌ها نظارت دارند.

وی تصریح کرد: نذورات و موقوفات منطبق با اربعین امسال در قالب سبدهای معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شوند، همچنین توزیع غذا درب منازل و پک بهداشتی جزو برنامه‌های این اداره در ایام اربعین است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: هیچ‌گونه پیاده‌روی و تجمع اربعین حسینی در بقاع و اماکن متبرکه استان نداریم.

انتهای پیام/٦٨٠٣١

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول