اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج-چالوس لغو شد

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: پایان هفته جاری شاهد محدودیت ترافیکی در راه‌ها البرز به ویژه جاده کرج-چالوس نخواهیم بود چرا که معتقدیم بهتر است با توجه به آغاز پیک سوم شیوع بیماری و لزوم پرهیز از سفرهای غیرضروری، این محدودیت‌ها که تسهیل در تردد شهروندان برقرار نباشد.

محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج-چالوس لغو شد

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی روزهای پنج شنبه و جمعه(17 و 18 مهرماه) هیچ گونه محدودیت ترافیکی وجود ندارد و تردد وسایل نقیله به صورت دو طرفه در جاده کرج-چالوس برقرار است.

رئیس پلیس راه استان البیرز در ادامه ضمن توصیه به رانندگان در رابطه با حفظ آرامش برای تردد، ادامه داد: درخواست داریم شهروندان نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

گودرزی تصریح کرد: با توجه به موج سوم کرونا و گسترش این ویروس در کشورمان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عنوان یک تکلیف برای همگان ضروری است و برای کنترل این ویروس هموطنان از سفرهای غیرضروری به سایر استان‌ها پرهیز کنند.

به گفته این مقام مسؤول اجرای محدودیت‌ها در شرایط کرونایی به نوعی تسهیل در رفت و آمد مسافران محسوب می‌شود و با این سیاست فعلا محدودیت تردد در کار نخواهد بود.

وی در پایان افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120 و 88355555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه‍‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول