اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

240 پنل خورشیدی در کردستان راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 240 واحد پنل خورشیدی تا پایان سالجاری در کردستان راه‌اندازی می‌شود

240 پنل خورشیدی در کردستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جمشید آزادی‌پور ظهر امروز در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار کرد: سپاه همواره در کارهای محرومیت‌زدایی تعامل خوبی با دستگاهها داشته و اقدامات گسترده‌ای را در سطح استان در چند سال اخیر هم انجام داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه امسال نیز با کمک کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کار خواهد شد، بیان کرد: امسال 500 واحد نیز در استان برای کمیته امداد ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای احداث 240 واحد پنل خورشیدی سپاه همکاری خواهد کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن طرح را اجرایی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: سپاه بیت‌المقدس گروههای جهادی را آموزش داده تا سریعتر روال کار انجام شود.

آزادی‌پور بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه همکاری با همکاری کمیته امداد سعی می‌شود تا یا احداث واحدهای پنل خورشیدی در استان درآمد ثابت برای مددجوبان تامین شود و علاوه بر آن  به مجموعه کشور و دولت‌ و انرژی کشور کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: سعی خواهد شد تا پایان سال طرح احداث 240 واحد پنل خورشید ی در استان به اتمام برسد.

گفتنی است، براساس برنامه‌ها و دستورات ابلاغیه که از طریق وزارت نیرو هم به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است یکی از کارهایی که می‌تواند به اشتغال مددجویانی که بعضا دارای بیماری‌های خاص و یا کاملا از کارافتاده هستند و توانایی هر کاری را ندارند راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی است.

قرار است 240 واحد پنل خورشیدی در گام نخست در استان اجرا می‌شود که تا این لحظه 5 مورد به صورت پایلوت در بیجار اجرا شده است.

انتهای پیام/2330/72/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول