اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شناسایی 11 دفتر خدمات مسافرتی مشارکت‌کننده با گروه‌های طبیعت گردی غیرمجاز

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از برخورد با دفاتر خدمات مسافرتی مشارکت‌کننده با گروه های طبیعت گردی غیرمجاز و لغو مجوز فعالیت آنها خبر داد.

شناسایی 11 دفتر خدمات مسافرتی مشارکت‌کننده با گروه‌های طبیعت گردی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه‌زاده امروز با اشاره به تداوم رسیدگی به مسائل و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری، اظهار داشت: پیرو جلسات کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در راستای رفع مسائل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، موانع و مسائل جدید طرح ‌شده توسط دفاتر خدمات مسافرتی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی‌، افزود: طی این جلسه وضعیت حقوقی هشت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری بررسی و تعیین تکلیف و در ادامه با تعطیلی آنها موافقت شد.

حمزه‌زاده گفت: همچنین در این جلسه با بررسی پرونده دفتر خدمات مسافرتی تاوریژ پرواز، مجوز فعالیت این دفتر خدماتی به دلیل تخلفات آئین‌نامه‌ای لغو شد.

او ادامه داد: همچنین در این جلسه وضعیت دفاتر خدمات مسافرتی که با گروه‌های غیرمجاز طبیعت‌گردی همکاری داشته‌اند، مورد بررسی قرار گرفت و بر این اساس در راستای جلوگیری از تداوم این امر برای دفاتری که با گروه‌های غیرمجاز همکاری داشته‌اند اخطار کتبی صادر شد.

حمزه‌زاده تاکید کرد: تاکنون 11 دفتر خدمات مسافرتی که به همکاری با گروه‌های غیرمجاز طبیعت‌گردی مشغول بودند، شناسایی شده است که در صورت تداوم اجرای این امر غیرمجاز مجوز فعالیت آنها لغو خواهد شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول