اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۹۸اُمین مدرسه خیرساز کودکان استثنایی کشور در اسلامشهر کلنگ‌زنی شد

کلنگ آغاز عملیات احداث نود و هشتمین مدرسه خیرساز کشور برای کودکان استثنایی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در اسلامشهر به زمین زده شد.

۹۸اُمین مدرسه خیرساز کودکان استثنایی کشور در اسلامشهر کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، صبح امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کلنگ احداث یک مدرسه ویژه کودکان استثنایی توسط خیر مدرسه ساز فرشچی در اسلامشهر به زمین زده شد.

سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در حاشیه کلنگ زنی این مدرسه  اظهار کرد: از ۷ ماه پیش در قالب طرحی به عنوان «از خشت تا بهشت» عملیات اجرایی احداث ۲۱۰ باب مدرسه برای جبران کمبودهای سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در بخش فشافویه آغاز شده و امروز با همت خیرین نود و هشتمین مدرسه خیرساز برای کودکان استثنایی در شهرستان اسلامشهر به زمین زده شد.

وی گفت: با هماهنگی سازمان نوسازی مدارس در استان تهران در صورت تأمین زمین مورد نیاز ۳ باب مدرسه دیگر هم برای کودکان استثنایی با همت خیران احداث خواهد شد.

 به گزارش فارس، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث یک مدرسه ویژه کودکان استثنایی با حضور معاون وزیر، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان، فرماندار و جمعی از اعضای شورای شهر و مسؤولان شهرستان و خیران مدرسه ساز در محل آموزشگاه استثنایی صالحین اسلامشهر به زمین زده شد.

قرار است این مدرسه استثنایی با طراحی ویژه و با تأمین اعتبارات لازم از سوی خیرمدرسه‌ساز فرشچی در زمینی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع با در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز تحصیل کودکان استثنایی در شهرستان اسلامشهر احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول