اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

4 هزار متر مربع از معابر روستایی در تنگستان آسفالت شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان گفت: آسفالت کوچه و معابر روستای حاج خورشید به طول چهار هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان انجام شده است.

4 هزار متر مربع از معابر روستایی در تنگستان آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنگستان، صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان تنگستان، آسفالت و کوچه و معابر روستای حاج خورشید افتتاح شد.

علی افرند در این آیین اظهار داشت: آسفالت کوچه و معابر روستای حاج خورشید به طول چهار هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان انجام شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان افزود: مبلغ 150 میلیون تومان از هزینه این پروژه از محل اعتبارات نفت، سه هزار متنر مربع آسفالت از محل قیر رایگان است؛  همچنین 55 میلیون تومان از بودجه روستاهای فاقد دهیاری تامین شده است.

افرند با ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان تنگستان در سال گذشته گفت: 26 طرح نفت، هشت طرح آسفالت روستا، دو طرح گردشگری و دو طرح حوادث در سال گذشته اجرا شده است.

عبدالحسن رفیعی‌پور فرماندار شهرستان تنگستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت روز روستا با بیان اینکه وظیفه همه ما خدمت به انقلاب، کشور و مردم است اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی منشا خدمات به مردم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول