اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تخم‌مرغ با نرخ 14 هزار 500 تومان باید به مردم برسد/ قرار نیست تخم‌مرغ گران‌تر شود

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان درباره آخرین تحولات بازار تخم‌مرغ گفت: در حال حاضر براساس تصمیمات کارگروه تنظیم بازار کشور هر کیلوگرم تخم‌مرغ باید با نرخ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده برسد.

تخم‌مرغ با نرخ 14 هزار 500 تومان باید به مردم برسد/ قرار نیست تخم‌مرغ گران‌تر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی رضا بابازاده اظهار کرد: تمام دستگاه‌های نظارتی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی برای این امر باید تدابیری بیندیشند تا تخم‌مرغ با همین قیمت به دست مصرف‌کننده برسد.
 بابازاده گفت: روند تامین مواد اولیه برای واحدهای تولید تخم‌مرغ با ثبات نبوده و تولیدکنندگان معتقد هستند قیمت اعلام‌شده برای آنها مقرون به صرفه نیست که این موضوع در ستاد تنظیم بازار استان در حال بررسی است البته قرار نیست تخم‌مرغ گران‌تر شود، بلکه مقرر شده شرایط پشتیبانی از تولیدکنندگان برای ارائه قیمت‌های با ثبات تقویت شود.
بابازاده با اشاره به توزیع تخم‌مرغ با نرخ مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی منتخب در گلستان بیان کرد: تمام تلاش در جهت ثبات قیمت تخم‌مرغ با همکاری سایر سازمان‌های متولی بکار می‌بندیم.

* قیمت تخم‌مرغ به بازار نهاده‌های دامی بستگی دارد/ با استمرار نوسان نرخ نهاده‌های دامی، گرانی تخم‌مرغ ادامه‌دار می‌شود
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار گلستان نیز درباره آینده بازار تخم‌مرغ بیان کرد: قیمت تخم‌مرغ به بازار نهاده‌های دامی بستگی دارد به طوریکه با استمرار نوسان نرخ نهاده‌های دامی، گرانی تخم‌مرغ ادامه‌دار خواهد شد ولی چنانچه نهادها از سوی سازمان جهاد کشاورزی تامین ‌شود ما در تولید و عرضه تخم‌مرغ مشکلی نخواهیم داشت.
کلاگر از کاهش تولید تخم‌مرغ در استان خبر داد و گفت: اگرچه تولید اسمی تخم‌مرغ در استان گلستان روزانه 80 تن تا 85 تن است اما در واقعیت میزان تولید ۲۰ درصد تا ۲۵ درصد کاهش یافته است.
حسن‌پور مدیر توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان گلستان نیز، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی در دو محور شامل کمک به واحدهای تولیدی برای باقی ماندن در مدار تولید و افزایش تولید آنها برای تامین نیاز بازار فعالیت می‌کند و تمام تلاش خود را در زمینه تامین نهادها برای تولیدکنندگان در جهت افزایش تولید و عرضه نهادهای دام و طیور انجام خواهد داد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول