اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

گلایه امام جمعه موقت ورامین از وضعیت نامناسب جاده چرمشهر

امام جمعه موقت ورامین گفت: مشکلات جاده چرمشهر بارها گفته شده و بسیاری از شهروندان از وضعیت نامناسب این جاده گلایه‌مند هستند.

گلایه امام جمعه موقت ورامین از وضعیت نامناسب جاده چرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین،  حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین صبح امروز با حضور در جاده چرمشهر، اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود بر سر راه تولید و رونق تولید در شهرک سالاریه و چرمشهر مشکل جاده‌ای آن است.

وی گفت: مشکلات این جاده بارها مطرح شده و بسیاری از تولیدکنندگان از وضعیت نابسامان این جاده گلایه‌مند هستند.

امام جمعه موقت ورامین افزود:حتی  بعضی از افراد در اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این مشکل بارها مطرح شده است که البته عزیزان اداره راه اظهار کرده‌اند که مزایده گذاشته‌اند که پیمانکار بگیرند اما تا به امروز این اتفاق نیافتاده است. 

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: همچنان این گله‌مندی وجود دارد که از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم به هر نحو ممکن که شده مشکل این جاده برطرف شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این جاده خیلی طولانی نیست اما مشکل بزرگی بر سر راه تولید گذاشته است هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض و اصلاح این جاده که می‌تواند برای رونق تولید در این شهرک‌های بسیار مهم تأثیر گذار باشد اقدام جدی را به عمل بیاورند و این نگرانی را رفع کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول