اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

نتانیاهو با پوتین درباره ایران گفت‌و‌گو کرد

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور روسیه درباره مسائل مرتبط با ایران و سوریه رایزنی کرده است.

نتانیاهو با پوتین درباره ایران گفت‌و‌گو کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها و مقام‌های رژیم اشغالگر قدس از تماس تلفنی بنیامین نتانیاهو با ولادیمیر پوتین درباره مسائل منطقه، ایران و سوریه خبر دادند.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل «کان نیوز» و «واللا»، دفتر بنیامین نتانیاهو از رایزنی تلفنی صبح امروز چهارشنبه او با رئیس‌جمهور روسیه خبر داد.

طبق ادعای دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در صحبت با ولادیمیر پوتین درباره «موضوعات منطقه‌ای، تجاوزگری ایران و تحولات سوریه» گفت‌و‌گو کرد.

ادعای دفتر نتانیاهو درباره مواضع ایران در شرایطی مطرح شده که حملات مکرر نظامی رژیم صهیونیستی علیه مواضع ارتش سوریه بارها با هشدار دمشق مواجه شده و مسکو نیز از این حملات انتقاد کرده است.

رسانه‌ها و مقام‌های روسیه تا کنون درباره رایزنی تلفنی رئیس‌جمهور این کشور با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اظهارنظری نکرده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول