اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

برگزاری رویداد توانمندسازی مدیران فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس، هرمزگان و یزد

اولین رویداد برخط توانمندسازی مدیران فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس، هرمزگان و یزد با رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از اساتید برجسته برگزار می شود.

برگزاری رویداد توانمندسازی مدیران فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس، هرمزگان و یزد

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس،  اولین رویداد برخط توانمندسازی مدیران فضای مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس، هرمزگان و یزد به صورت یک کار منطقه ای مشترک از 22 تا 28 مهرماه از طریق سامانه های آموزش مجازی و با حضور حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، محمدجواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از اساتید برجسته کشوری و استانی برگزار می شود.

علیرضا نیک جو مدیر فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونا این رویداد به صورت برخط و از طریق سامانه های آموزش مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی در زمان کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: فلسفه برگزاری این رویداد، ارتقاء توانمندی‌های دانشجویان حاضر در فضای مجازی است.

نیک جو افزود: فضای مجازی علاوه بر سرعت بالا، گستره بسیار زیادی دارد و هم‌اکنون در اختیار بسیاری از افراد جامعه است، از طرف دیگر این فضا، فضایی دوطرفه با قابلیت ارائه تمامی هنرها مانند، انیمیشن، فیلم، بازی، عکس و صوت است لذا این فضا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید نسبت به آن غفلت کرد.

وی مطرح کرد: عرصه فضای مجازی در کشور ما برای جوانان یک عرصه جدید محسوب می شود اما جوانان میهن اسلامی ما توانایی انجام آن را دارند، ذکاوت و هوشمندی برادران و خواهران ما در بسیج دانشجویی نوید بخش سرعت حرکت بیشتر در این عرصه نسبت به سایرین است. هنرنمایی جوانان انقلابی در عرصه فضای مجازی می تواند این باور را تقویت کند که در عرصه فضای مجازی و دیجیتال هم می توانیم توانمندی های عظیمی را به دست آوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول