اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تلفات حوادث رانندگی درون شهری خوزستان ١٣ درصد کاهش یافت

استاندار خوزستان گفت: در مقایسه آمارهای ترافیکی امسال نسبت به سال گذشته میزان تلفات حوادث در حوزه بین شهری ١٣ درصد کاهش یافته است.

تلفات حوادث رانندگی درون شهری خوزستان ١٣ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه نشست شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: در مقایسه آمارهای ترافیکی امسال نسبت به سال گذشته میزان تلفات حوادث در حوزه بین شهری ١٣ درصد و در مجموع بین شهری و درون شهری هفت درصد کاهش اعلام شده است.

وی افزود: شهرهایی که آمار آن‌ها کاهشی گزارش شده ماهشهر، آبادان، ایذه، شوش، امیدیه، هویزه، حمیدیه و خرمشهر بوده‌اند.

استاندار خوزستان گفت: گرچه آمترها در اهواز افزایشی بوده اما شهرداری انجام اقدامات خوب و موثری را آغاز کرده همچنین در بعضی از مناطق که این اقدامات ترافیکی بطور کامل انجام شدند شاهد کاهش آمار حوادث ناشی از رانندگی و مسائل ترافیکی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: امیدواریم که با اقداماتی که در اهواز و کارون در حال انجام است آمارهای حوادث ترافیکی در اهواز کاهشی شوند.

غلامرضا شریعتی در خصوص دوربین‌های ثبت تخلف تصریح کرد: ٢٩ دوربین اصلاح شده و در چرخه کمک به مسائل ترافیکی هستند و در جلسات آتی  نیز در خصوص تعمیر و نوسازی مابقی دوربین‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی بیان کرد: در بحث وجود آلاینده‌های هوا بخصوص در مرکز، تصمیم بر آن شد که از طریق سیمای استانی کارشناسان به ارائه نظر بپردازند و از نخستین روز آذرماه خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه خواهند شد.

شریعتی اذعان کرد: امیدواریم با برگزاری این شورا در راستای اجرای تاکیدات و کاهش تلفات انسانی که هدف اصلی و نهایی ما در ایمنی راه‌های شهری و درون شهری است، محقق شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول