اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین زمین برای ساخت مسکن در سرخه

فرماندار سرخه گفت: تلاش داریم تا بتوانیم مشکلات حوزه زمین و مسکن را در این شهرستان کاهش داده و تا پایان سال نسبت به تأمین زمین برای ساخت مسکن اقدام کنیم.

تأمین زمین برای ساخت مسکن در سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، علی‌محمد مؤیدی‌زاده بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرخه به مناسبت روز ملی روستا و عشایر که در سالن باران سرخه برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه‌های دام‌پروری و به‌خصوص طیور، شهرستان سرخه با ۱۲ هزار تن تولید تخم‌مرغ و ۱۰ هزار تن تولید مرغ، قطب نخست تولید استان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه بیشتر از ۴۵ درصد معادن استان سمنان و بیشترین تولید گچ کشور متعلق به شهرستان سرخه است، اضافه کرد: سرخه در بحث کربنات سدیم و معادن سیلیستین، ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد.

فرماندار سرخه اضافه کرد: پرورش شتر مرغ و دام سبک از برنامه‌های این شهرستان در بحث دام‌پروری است که دو واحد پرورش شترمرغ در این شهرستان در حال احداث است.

مؤیدی‌زاده با بیان اینکه در بحث مرغداری و پرورش دام سبک و تولید گوشت قرمز نیز اقدامات مطلوبی در حال انجام است، تصریح کرد: احداث بزرگ‌ترین سردخانه استان در حوزه صیفی‌جات و سبزیجات در این شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: عمدتاً زمین‌های اطراف شهر سرخه کشاورزی و یا وقفی است که فرآیند توسعه شهر را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

فرماندار سرخه خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با پیگیری‌های ویژه و هماهنگی با مسؤولان استانی بتوانیم مشکلات حوزه زمین و مسکن را کاهش داده و تا پایان سال نسبت به تأمین زمین برای ساخت مسکن اقدام کنیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول