اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اذعان عناصر منصور هادی به جنایات سعودی-اماراتی در شکنجه زندانیان در یمن

شبکه الجزیره اعلام کرد که به فیلمی دسترسی پیدا کرده که در آن شورای انتقالی مورد حمایت امارات را در حال محاکمه چند نظامی ارتش دولت مستعفی یمن نشان می‌دهد.

اذعان عناصر منصور هادی به جنایات سعودی-اماراتی  در شکنجه زندانیان در یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه الجزیره اعلام کرد که به فیلمی دسترسی پیدا کرده که در  آن شورای انتقالی مورد حمایت امارات را در حال محاکمه چند نظامی ارتش دولت مستعفی یمن نشان می‌دهد.

در این فیلم نظامیان بازداشتی ارتش منصور عادی تأکید می‌کنند ائتلاف سعودی-اماراتی آنها را در زندان‌ها مورد شکنجه قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، عناصر ارتش دولت مستعفی یمن اتهام‌هایی را که دادستانی کل شورای انتقالی به آنها وارد می‌کنند، رد کردند.

نظامیان بازداشتی نزد شورای انتقالی همچنین از مرگ تعدادی از همقطاران خود در زندان‌های عدن خبر دادند و گفتند که این شکنجه‌ها تحت نظارت افسران اماراتی انجام می‌گرفت.

این عناصر ارتش منصور هادی در جریان درگیری‌های ژانویه ۲۰۱۸ در عدن توسط شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب بازداشت شدند.

ائتلاف سعودی-اماراتی از مارس ۲۰۱۵ با هدف ادعایی دفاع از مشروعیت دولت مستعفی منصور هادی دست به تجاوز نظامی و محاصره همه جانبه یمن زده است، اما طی این سال‌ها به دنبال شکست‌های متوالی از نیروهای دولت نجات ملی یمن تنها درصدد بسط اشغالگری و سلطه خود بر جنوب یمن است (جنوب یمن میدان جنگ قدرت میان شورای انتقالی و دولت مستعفی یمن است).

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول