اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

قطع سهمیه پارچه برخی واحدهای تولیدکننده ماسک

با توجه به تصمیم ستاد لجستیک مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت ثبت نام واحدهای تولیدکننده ماسک در سامانه جامع تجارت و ثبت نام و دریافت نقش در سامانه و عدم تمکین برخی واحدهای تولیدی، سهمیه مواد اولیه واحدهای خاطی قطع شد.

قطع سهمیه پارچه برخی واحدهای تولیدکننده ماسک

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با توجه به تصمیمات ستاد لجستیک مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت ثبت‌نام واحدهای تولیدکننده ماسک در سامانه جامع تجارت و علی‌رغم پیگیری‌ها و اخطارهای صادره از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مبنی بر الزام به ثبت‌نام و دریافت نقش در سامانه مذکور توسط واحدهای تولیدکننده ماسک و عدم تمکین برخی از واحدهای تولیدی، سهمیه مواد اولیه واحدهای خاطی قطع شد.

در متن این اطلاعیه آمده است: کلیه واحدهای اقتصادی فعال در فرآیند تامین ماسک اعم از تولیدکنندگان مواد اولیه، ماسک و عوامل توزیع و عرضه مکلف به ثبت نام در سامانه و دریافت نقش و ثبت اطلاعات تولید و توزیع خود هستند و بر این اساس کلیه واحدهای مذکور نیز می‌توانند جهت آموزش ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت از طریق لینک https://www.ntsw.ir/DownloadFile.aspx?id=53 نسبت به دریافت فایل راهنمای تصویری اقدام نمایند.

کلیه شرکت‌های تولیدکننده ماسک ملزم به تحویل کالا، مطابق سهمیه دریافتی مواد اولیه به مراکز مجاز تعیین شده بوده و با رعایت قیمت مصوب می¬باشند و در صورت تخطی و گزارش مغایر به ویژه در فروش خارج از شبکه توزیع تعیین شده و با قیمت¬هایی بالاتر از نرخ مصوب اعلامی، ضمن قطع سهمیه و جایگزینی سایر واحدها، پیگیری پرونده تخلفاتی آن‌ها توسط مراجع قانونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

متن کامل راهنمای تولید ماسک را از اینجا + تولید ماسک تولید ماسک  + دریافت کنید.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول