اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مردم هزینه‌ سفر اربعین را صرف کمک‌های مومنانه کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مردم هزینه‌های سفر اربعین امسال خود را صرف کمک‌های مومنانه کنند.

مردم هزینه‌ سفر اربعین را صرف کمک‌های مومنانه کنند

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: به دلیل اینکه موج جدیدی از بیماری کرونا را در کشور و استان تجربه می‌کنیم توصیه کارشناسان در ستاد مدیریت کرونا این بود، در این روز اجتماعات تعدیل و محدود شود که به همین دلیل مراسم مذهبی و اجتماعات هیات‌های حسینی را تا اطلاع بعدی ستاد استانی مقابله با کرونا نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اربعین امسال را در قالب پویش‌های مجازی مانند «هر منزل یک حسینیه» یا «ثبت خاطرات سفر اربعین از سال‌های گذشته» دنبال می‌کنیم گفت: به مردم توصیه می‌شود هزینه‌های سفر اربعین امسال خود را برای کمک‌های مومنانه اختصاص دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان‌ افزود: از آنجا که اشتیاق مردم عزیز و جاماندگان اربعین حسینی و کسانی که سال‌های متمادی سفر عشق را با پای پیاده رفته‌اند و امسال محروم شدند، آن را مختصری به نیابت از مردم عزیز پاسخ دهیم و ستاد مقابله با کرونا این اجازه را داده از جمله شهرستان همدان، اجتماع محدودی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه فردا پنج‌شنبه در روز اربعین از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در پیاده‌راه بوعلی این اجتماع برگزار خواهد شد گفت: این اجتماع محدود خواهد بود و به میزانی که شرایط مکانی و ضوابط بهداشتی رعایت شود، پذیرش خواهیم داشت.

نظیری گفت: علاقمندان شرکت در این مراسم باید راس ساعت حضور داشته باشند که قرائت زیارت اربعین و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و بهره‌مندی از مدیحه‌سران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت را در این برنامه خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: عاشقان سیدالشهدا (ع) نیز می‌توانند از درب منزل با پرچم‌هایی که در دست دارند به سمت میدان امام (ره) و پیاده راه بوعلی حرکت کنند و در این برنامه شرکت کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول