اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

2 هزار مددجوی زنجانی وام قرض‌الحسنه گرفته‌اند

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون2 هزار و ۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان پرداخت‌ شده است.

2 هزار مددجوی زنجانی وام قرض‌الحسنه گرفته‌اند

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود 2 هزار و ۶۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق صندوق امداد ولایت این استان پرداخت‌ شده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن بوده است.

صفری با بیان اینکه  پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند با بهره‌گیری از منابع و اعتبارات این صندوق و هم‌افزایی آن با سپرده خیران و سایر نهادها انجام می‌شود، ادامه داد: تلاش می‌کنیم در کنار بهره‌گیری از منابع موجود، با پیگیری مناسب و وصول به‌ موقع اقساط تسهیلات پرداختی، منابع در مسیر خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف این نهاد جاری‌شده و خدمات موردنیاز آنها به‌ صورت کامل ارائه شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات قرض‌الحسنه به‌منظور  کمک به تأمین هزینه‌های تحصیلی دانشجویان تحت حمایت و هزینه‌های درمانی جامعه هدف از برنامه‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است، تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد از ارائه خدمات معرض به این گروه‌های مددجویی ایجاد هم‌افزایی در منابع برای ارتقای اثربخشی خدمات به جامعه هدف و ارائه خدمات مؤثرتر به خانواده‌های تحت حمایت است. 

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول