اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

درهای رواق امام خمینی(ره) به روی زائران امام رضا(ع) باز شد

درهای رواق امام خمینی (ره) به دلیل سرمای هوا و برای جلوگیری از سرماخوردگی زائران حرم نورانی امام رضا (ع) به روی زیارت‌کنندگان آن حضرت گشوده شد.

درهای رواق امام خمینی(ره) به روی زائران امام رضا(ع) باز شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس همزمان با اربعین حسینی پس از ۸ ماه انتظار و دلتنگی زائران در‌های رواق امام خمینی (ره) به روی زائران گشوده شد.

این اتفاق به دلیل ورود به فصل سرما و با نظارت دقیق ستاد مقابله با کرونا رخ داده است.

با نظارت خادمان حرم رضوی موضوع فاصله‌گذاری اجتماعی در رواق امام خمینی (ره) به دقت انجام می‌شود و زائران بدون ماسک حق حضور و تردد در رواق را ندارند. البته در ورودی‌های حرم ماسک، کیسه پلاستیک و محلول ضد‌عفونی‌کننده دست در اختیار زائران قرار می‌گیرد و خادمان در صحن‌ها به زائرانی که دستور‌العمل‌ها را رعایت نکنند تذکر می‌دهند، اما برای ورود زائران به رواق امام خمینی (ره) سخت‌گیری‌های بیشتری اعمال می‌شود.

برای سلامت زائران تهویه‌های رواق هم با قوت بیشتری کار می‌کنند، همچنین دریچه‌های رواق هم باز است تا تهویه به خوبی صورت بگیرد. همچنین حضور زائران در رواق امام خمینی (ره) به صورت محدود است و در صورت تکمیل ظرفیت تعیین شده، زائران بیشتری نمی‌توانند وارد رواق شوند.

به گزارش فارس با شیوع ویروس کرونا درب‌های آستان‌های نورانی کشور از جمله آستان مقدس امام رضا (ع) به روی زائران بسته شد و پس از هفتاد روز و بعد از تمهیدات بهداشتی، صحن‌های آستان‌ها به روی زائران گشوده شد. امروز هم پس از حدود ۸ ماه یکی از رواق‌های حرم رضوی به روی زائران گشوده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول