اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مجوز 18 دفتر پیشخوان جدید خدمات دولتی در ایلام صادر شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز 18 دفتر پیشخوان جدید خدمات دولتی صادر و 54 دفتر نیز در مرحله صدور مجوز قرار دارند.

مجوز 18 دفتر پیشخوان جدید خدمات دولتی در ایلام صادر شد

عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز 18 دفتر پیشخوان جدید خدمات دولتی صادر و 54 دفتر نیز در مرحله صدور مجوز قرار دارند.

وی افزود: واگذاری پروانه جدید برای تاسیس دفاتر پیشخوان با رعایت قوانین در چارچوب نیازمندی‌های استان خواهد بود و صدور پروانه جدید صرفا در شهر‌هایی انجام می‌شود که بر اساس آمایش انجام شده دارای شرایط ایجاد دفاتر جدید باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان موظفند تمام شرایط و ضوابط مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه را رعایت کنند و در صورت تخلف جریمه متناسب با تخلف، پلمپ دفتر و حتی لغو پروانه در انتظار متخلفان است.

بیرامی ادامه داد: تا پیش از این برای دریافت مجوز و یا تمدید پروانه و تغییر مکان دفاتر پیشخوان خدمات دولت، باید به کارگروه‌های استانی مستقر در استانداری‌ها مراجعه می‌شد اما از این پس نیاز به مراجعه حضوری نیست و متقاضیان باید از طریق فرم الکترونیکی که در سامانه رگولاتوری قرار دارد، درخواست خود را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در صورت احراز صلاحیت مطابق با درخواست متقاضی، موافقت اولیه با راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات دولت به وی ارائه می‌شود و پس از آن، متقاضی باید برای ارائه مدارک مورد نیاز شامل گواهی نبود سوء پیشینه و نداشتن اعتیاد، استعلام بدهی معوق بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی، و نیز تاییدیه اماکن نیروی انتظامی اقدام کند و ظرف مدت 20 روز پروانه مورد نظر قابل صدور خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، ادامه داد: وجود برخی نواقص و نارسایی‌ها بر مشکلات این دفاتر دامن زده و برخی خدمات ارائه شده نیز در نوع خود زمینه ساز برخی تخلفات شده‌اند که باید همه این‌ها مورد توجه ناظران بر کار این دفاتر باشد.

وی بیان داشت: همچنین شهروندان در صورت داشتن شکایت از سرویس‌های ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت با مراجعه به سایت www: 195.cra.ir یا تلفن گویای 195 شکایت خود را ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پایان از همه نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت خواست تا با وحدت و همدلی در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات شهری و روستایی و تحقق پیشرفت قدم بردارند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول