اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

محدودیت تردد کامیون در محورهای هراز و کندوان/ ترافیک سنگین در جاده فشم- تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه از بروز ترافیک سنگین در محور فشم- تهران خبر داد.

محدودیت تردد کامیون در محورهای هراز و کندوان/ ترافیک سنگین در جاده فشم- تهران

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیک راه‌ها بیان کرد:‌در حال حاضر در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند ترافیک نیمه سنگین است و در محورهای کندوان، هراز، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان نشان می‌دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم انجام سفر از سوی مردم توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند تا شیوع کرونا کمتر شود.

* ترافیک سنگین در محور فشم- تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد در حال حاضر در آزادراه تهران- کرج،‌قزوین مقاطع ساسانی و پایانه شهید کلانتری ترافیک نیمه سنگین است و در محور فشم- تهران محدوده رودک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

* بارش باران در برخی از جاده‌های سه استان شمالی کشور

محرابی‌نیا با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان، فیروزکوه و آزاد راه قزوین- رشت بارش باران گزارش شده است و در محور هراز و آزادراه تهران- شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

وی اظهار کرد: در حال حاضر محورهای شهداد- نهبندان، خرم‌آباد- پلدختر، قزوین- همدان، در کیلومتر 110 شمشک- دیزین و اولنگ به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها بیان کرد:‌البته محور فیروزکوه که به دلیل واژگونی کامیون در محدوده هرانده مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

* محدودیت تردد کامیون و موتورسیکلت در محورهای تهران- شمال

محرابی‌نیا بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز 19 مهر در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران- سمنان - مشهد ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور کندوان گفت: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است. همچنین تردد کامیون از ساعت 6 امروز و دو روز آینده تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در محور هراز ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها گفت:‌در محور تهران- فیروزکوه- قائم‌شهر تردد تریلر و کامیون از ساعت 8 تا 24 فردا در مسیر شمال به جنوب ممنوع است و این محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا نیز اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول