اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

وقتی بخشنامه رسول پناه برای کارمندانش بی ارزش است!/ ادامه وعده ها در فضای مجازی

درحالی که سرپرست باشگاه پرسپولیس در نامه ای رسمی و کتبی به کارمندانش اعلام کرده حق فعالیت در فضای مجازی و انجام مصاحبه را ندارند اما این اتفاق در حال رخ دادن است.

وقتی بخشنامه رسول پناه برای کارمندانش بی ارزش است!/ ادامه وعده ها در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس این روزها جدا از بحث شکایت النصر با یک بحث بسیار مهم دیگر به نام پرداخت طلب برانکو ایوانکوویچ مواجه است و طبق قانون احتمال دارد در صورت واریز نشدن ۷۸۴ هزار یورو مطالبات باقی مانده و ۳۰ هزار فرانک جریمه دیرکرد در پرداخت پول این مربی به جرائم جدیدتری محکوم شود.

باشگاه پرسپولیس از زمان مدیریت ایرج عرب به امروز و فردا کردن ها برای پرداخت طلب برانکو عادت کرده و همه هواداران این تیم خاطره بد دوشنبه معروف مدیرعامل اسبق پرسپولیس را از یاد نبرده اند.

البته در ماه های اخیر هم مهدی رسول پناه و همکاران وی در باشگاه پرسپولیس بارها با همین وعده ها بارها از تلاش برای تامین منابع لازم برای تسویه حساب با برانکو خبر داده اند که فعلا خروجی مثبتی برای باشگاه نداشته است.

این وعده ها البته فقط هم مربوط به پرونده برانکو نمی شود. در طول فصل گذشته به خصوص در اواخر آن همین وعده ها به اعضای تیم باعث شده بود تا بازیکنان و سرمربی تیم از عملی نشدن آنها شاکی شوند. اوج این ناراحتی در لیگ قهرمانان آسیا به چشم آمد.

حدود سه هفته قبل و پیش از دیدار پرسپولیس با شارجه در لیگ قهرمانان اطلاع رسانی غیرواقعی رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه درباره پرداخت پاداش به بازیکنان و مربیان پرسپولیس سبب شد اعضای تیم با انتشار یک استوری مشترک در صفحه شخصی خود مقابل باشگاه قرار گرفته و اعلام کنند از دریافت این پاداش بی خبر هستند! حتی گل محمدی از ناراحتی نام وی را هم اعلام کرد تا میزان دلخوری خود را از این جریان نشان دهد.

پس از این اقدام رسول پناه با صدور بخشنامه ای اعلام کرد به جز خودش و مدیران روابط عمومی و رسانه این باشگاه هیچ یک از معاونان، مشاوران و مسئولان پرسپولیس حق ندارند درباره امور مربوط به تیم و باشگاه مصاحبه ای کرده یا در فضای مجازی مطلبی را منتشر کند.

این رویه تا پس از اتمام بازی های پرسپولیس در منطقه غرب لیگ قهرمانان ادامه داشت اما یکی دو روز پس از دیدار نیمه نهایی با النصر، بار دیگر شاهد مصاحبه ها و فعالیت های مجازی آنها در زمینه های مختلف بودیم.

امروز هم همزمان با شدت گرفتن بحث احتمال کسر امتیاز یا حتی سقوط پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن پول مربی کروات و پس از ارسال لایحه دفاعی این باشگاه به AFC در پرونده شکایت AFC این بار رضا یلوه سرپرست معاونت اقتصادی این باشگاه در جایگاه یک فرد حقوقی ظاهر شد و بدون اینکه اشاره خاصی به فعالیت های اقتصادی  در راستای تامین منابع مالی لازم برای تسویه حساب با برانکو داشته باشد باز هم وعده پرداخت پول این مربی در روزهای آتی را داده است.

 

به نظر می رسد مهدی رسول پناه در خصوص بخشنامه ای که خودش صادر کرده ارزشی قائل نیست و همچنان شاهد اظهارات افراد مختلف از این باشگاه در مورد پرونده برانکو و سایر مسائل باشگاه در رسانه ها و فضای مجازی هستیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول