اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری رژه خودرویی جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در دماوند

عضو ستاد جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی شهرستان دماوند گفت: با توجه به میسر نبود برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم به صورت رژه خودرویی برگزار شد.

برگزاری رژه خودرویی جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در دماوند

امین علی کاشی عضو ستاد جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند اظهار کرد: با توجه به میسر نبودن برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی به دلیل شیوع ویروس کرونا، ستاد جاماندگان اربعین حسینی، تصمیم گرفته شد این مراسم به صورت رژه خودرویی برگزار شود.

وی افزود: این کاروان خودرویی مسیر خود را از روستای زیارت در جوار امام زاده عیسی بن سید ساجدین به مقصد دماوند به طول بیش از 55 کیلومتر آغاز کرد، شرکت کنندگان در این مراسم خودرویی ضمن به همراه داشتن پرچم های مشکی، به یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز تصاویری از این شهید سرافراز را بر روی خودروهای خود نصب کردند.

عضو ستاد جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی شهرستان دماوند با بیان اینکه این مراسم با نظم خودرویی خاصی برگزار شد بیان کرد: این کاروان در مسیر حرکت خود از شهرهای کیلان، آبسرد و منطقه گیلاوند نیز عبور کرد و در شهر دماوند به کار خود خاتمه داد.

کاشی با بیان اینکه بیش از 45 خودرو این کاروان را همراهی می کردند گفت: این مراسم با استقبال قابل توجه مردم همراه بود و دلسوختگان اباعبدالله (ع) در فضای معنوی ایجاد شده توسط کاروان به عزاداری پرداختند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری این مراسم در سال های گذشته خاطرنشان کرد: هر ساله پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور بیش از 8 هزار نفر با پیمودن مصافت 10 کیلومتری در دماوند برگزار می شد.

انتهای خبر/67067

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول