اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم «کمک مومنانه» در دیار علویان/ از عزاداری جاماندگان اربعین تا توزیع 1500 بسته معیشتی + فیلم

مسؤول هیات قمر بنی هاشم (ع) مرکز استان مازندران گفت: توزیع کمک‌های مومنانه به تعداد ﯾﮏهزار ﻭ 500 ﺑﺴﺘﻪ در روزهای پایانی ماه صفر در دستور کار قرار دارد.

تداوم «کمک مومنانه» در دیار علویان/ از عزاداری جاماندگان اربعین تا توزیع 1500 بسته معیشتی + فیلم

 به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها جاماندگان اربعین درحالی شوق زیارت را در دل دارند و به شدت دل‌تنگ هستند اما می‌بینیم  همه گروه‌های جهادی پا به میدان گذاشتند و جامعه ما پر از مهربانی و همدلی است.

درکنار گروه‌های جهادی، هیات‌های عزاداری و موکب‌های عزاداری پا به میدان گذاشتند و اقدامات آنان در بحث کمک‌های مومنانه، یتیم‌نوازی، تهیه ماسک، تهیه جهیزیه و سایر از اهمیت بسزایی برخوردار است البته عزاداری‌ها نیز در حال برگزاری است و مهربانی و همدلی در کنار عزاداری‌ها شور خاصی به محرم 99 بخشیده است.

ﯾﻮﺳﻒ ﺑﺎﺭﺍﻧﯽ ﻣﺴﺆﻭﻝ ﻫﯿﺎﺕ ﻗﻤﺮﺑﻨﯽ ﻫﺎﺷﻢ(ﻉ‏) ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭﺍﻥ ﺩﺭ ﺍﯾﻦﺑﺎﺭه ﺩﺭ ﮔﻔﺖﻭﮔﻮ ﺑﺎ ﻓﺎﺭﺱ، با اشاره به برگزاری کاروان خودرویی از میدان امام به سمت پارک موزه دفاع مقدس به‌مناسبت اربعین، اظهار کرد: از دیگر برنامه‌ها  نوشتار خودروها به‌صورت صلواتی بوده که در این زمینه نیز شاهد حضور پرشور جاماندگان اربعین بودیم.

وی افزود: ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺟﺎﻣﺎﻧﺪﮔﺎﻥ اربعین نیز طی روزهای گذشته به مدت سه شب ﺩﺭ ﻣﺼﻼﯼ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺳﺎﺭﯼ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭ شده که باحضور پرشور عزاداران همراه بوده است.

ﻣﺴﺆﻭﻝ ﻫﯿﺎﺕ ﻗﻤﺮﺑﻨﯽ ﻫﺎﺷﻢ ‏(ﻉ) ﻣﺮﮐﺰ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭﺍﻥ  با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه در حال جمع‌آوری است، تصریح کرد: توزیع کمک‌های مومنانه به تعداد ﯾﮏﻫﺰﺍﺭ ﻭ 500 ﺑﺴﺘﻪ در روزهای پایانی صفر در دستور کار قرار دارد.

ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﭘﯿﺎﻡ /86034/غ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول