اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نیازمند: باید نشان بدهم اعتماد اسکوچیچ بی دلیل نبود/ قائدی: بازی در تیم ملی حس خوبی دارد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: باید با تمرینات بیشتر روز به روز بهتر شوم و نشان دهم اعتماد کادر فنی تیم ملی بی دلیل نبوده است.

نیازمند: باید نشان بدهم اعتماد اسکوچیچ بی دلیل نبود/ قائدی: بازی در تیم ملی حس خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان، در خصوص این بازی و شرایط تیم کشورمان اظهاراتی داشتند.

پیام نیازمند عنوان کرد: اول از همه خیلی خوشحال شدم اولین بازی ملی‌ام با این پیروزی دلنشین در برابر ازبکستان مصادف شد. اطمینان دارم روزهای خیلی خوبی در راه صعود به جام جهانی در انتظار تیم ملی است. از سرمربی تیم ملی و مربی دروازه بان‌ها که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. تلاش می کنم با تمرینات بیشتر روز به روز بهتر و بهتر شوم و نشان دهم این اعتماد بی دلیل نبوده است.

همچنین سیامک نعمتی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درخصوص پیروزی مقابل ازبکستان گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستم اولین بازی ملی‌ام را انجام بدهم و از این بابت حس خیلی خوبی دارم. از همه کسانی که در این راه به من کمک کردند و انگیزه دادند تشکر می‌کنم. از کادر فنی تیم ملی هم که به من اعتماد کردند نهایت سپاس را دارم و امیدوارم جواب اعتماد آنها را در زمین بدهم. همه تلاش می‌کنیم با تیم ملی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

نعمتی تصریح کرد: دیدار با ازبکستان نخستین مسابقه با حضور سرمربی جدید بود و به این پیروزی نیاز داشتیم. امیدوارم با تداوم تدارکات خوب فعلی، راهی مسابقات مقدماتی جام جهانی شویم. به رغم اینکه بازیکنان تیم ملی تمرینات زیادی را کنارهم انجام نداده بودند اما موفق شدیم یک پیروزی دلچسب را مقابل ازبکستان کسب کنیم. قطعا این تیم می‌تواند موفقیت های بزرگی را به دست بیاورد.

مهدی قائدی نیز اظهار داشت: مقابل ازبکستان بازی خوبی انجام دادیم و با یک نتیجه خوب تاشکند را ترک می‌کنیم. به همه مردم ایران بابت این نتیجه تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالم در دقایقی از مسابقه با ازبکستان به تیم ملی کشورم کمک کردم. بازی در تیم ملی حس خیلی خوبی دارد. از الان به مسابقه با مالی فکر می‌کنیم و امیدواریم این دیدار را هم با پیروزی پشت سربگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول