اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پروژه بن-بروجن مورد توجه مسؤولان قرار گرفته است

امام جمعه شهرکرد با ابراز رضایت از مسؤولان استانی، گفت: مسؤولان امروز فعال‌تر از گذشته مشغول هستند و اولویت‌ها را پیگیری می‌کنند از جمله آب بن_بروجن و موضوع راه‌های استان که مورد توجه قرار گرفته‌اند.

پروژه بن-بروجن مورد توجه مسؤولان قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه خود ضمن اشاره به اربعین حسینی(ع)، گفت: این اربعین تجربه جدیدی برای امت اسلامی شد و ما نباید اربعین را در یک روز خلاصه کنیم و در تمام عرصه‌های زندگی با امام حسین(ع) زندگی کنیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان سه پیام بزرگ از همگان خواست تا با ایجاد کار گسترده این اهداف را به یک گفتمان حاکم در استان تبدیل کنند و افزود: همه‌ عالم جندالله است و هیچ چیز خارج از فرمان خداوند وجود ندارد و اگر افرادی این باور را دارند که لشکری در برابر لشکر خدا دارند با تمام قدرت آن را به میدان آورند و مانع وحی خداوند شوند اما این افراد همیشه شکست می‌خورند چون تنها قدرت حاکم خداوند است.

نکونام با تشبیه جامعه استانی به یک خانواده از مردم و مسؤولان خواست تا برای به تعالی رساندن استان تلاش کنند و ادامه داد: باید مراقب شنیده‌های خود باشیم و هرچه شنیدیم بازگو نکنیم تا به وحدت بینجامد و به رشد و ارتقا استان کمک کنیم تا واقعیت‌ها دیده شود،گفته شود ، شنیده شود، عمل شود، حق مردم ضایع نمی‌شود مسؤولی به ناحق زیر سوال نرود و مطالبه‌ها به جا صورت بگیرد.

وی ضمن درخواست از مردم که نگذارند فضای فکری مسموم بر استان حاکم شود خاطرنشان کرد: عالمانه حرف زدن را سر لوحه کار خود قرار دهید  و همه‌ اقوام با وحدت در کنار هم پیش بروید اگر مراقب این فضا نباشیم هم  بزرگسالان و هم جوانان دچار لغزش می‌شوند و ذهنیت پاک جوانان به قضاوت‌های ناصواب گرفتار می‌شود و با به هم ریختن اوضاع قدرت تصمیم‌گیری مسلمین کاهش پیدا می‌کند.

نکونام گفت در این شرایط اعضای ناخلف خانواده نباید طرد شوند و با کمک یکدیگر باید اشکالات از بین برود تا خانواده از آفات مصون باشد و کاری کنیم که در استان‌های دیگر هم شناخته شویم و این‌ها نقش نخبگان استانی است که افرادی که از نظر مبنایی تفاوت دارند نباید اجازه داد حرمت‌ها را از بین ببرند و حرمت شکنی کنند البته دیدگاه فکری آزاد اما بداخلاقی فرهنکی ممنوع است.

وی درآخر از تمام مسؤولان  اجرایی و مقننه تشکر کرد و بیان کرد: مسؤولان به دنبال اولویت‌ها هستند و فعال‌تر از گذشته مشغول هستند و اولویت‌ها را پیگیری می‌کنند از جمله آب بن_بروجن و موضوع راه‌های استان که تا آخر دولت مورد توجه جدی قرار بگیرند و در دولت‌های بعدی هم این حرکت‌ها ادامه داشته باشند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول