اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهرداری تبریز به تذکرات شورا توجه نمی‌کند/ پل روگذر عباسی ترک خورده و ایمن نیست

عضو کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری به تذکراتی که اعضای شورا در صحن علنی می‌دهند توجه نمی‌کند و نمونه بارز آن تذکراتی هست که درخصوص اجرای لوپ توانیر داده شد اما امروز شاهد هستیم توجهی به آنها نشده است.

شهرداری  تبریز به تذکرات شورا توجه نمی‌کند/ پل روگذر عباسی ترک خورده و ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم امروز  در بازدید از پروژه لوپ توانیر و پل روگذر عباسیاظهار داشت: شهرداری متاسفانه در اغلب اوقات به تذکراتی که در صحن شورا داده می‌شود بی‌توجه است چراکه بارها در صحن شورا در خصوص اجرای لوپ توانیز و نحوه اجرا تذکر داده بودیم اما اثری نکرده بود تا اینکه امروز شاهد وضع موجود هستیم.

وی با اشاره به لزوم اصلاح در اجرای لوپ توانیر به اتوبان پاسداران گفت: شهرداری اگر این طرح‌ را اصلاح نکند در صورت افتتاح موجب ایجاد گره ترافیکی در محدوده خواهد شد و کارآیی لازم را نخواهد داشت.

بابایی اقدم با بیان اینکه نبود نظارت کافی بر پروژه‌های اجرا‌ شده در شهرداری تبریز همواره مشهود است گفت: شهرداری باید در زمینه نظارت اقدامات خوبی انجام دهد تا شاهد اجرای پروژه‌های بی‌کیفیت با کارآیی کم نباشیم.

این عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه امروز وضعیت پل عباسی نیاز به رسیدگی فوری دارد گفت: ترک خوردگی‌هایی در پل وجود دارد و ستون های نگهدارنده نیز مقاومت لازم را از دست داده ‌اند که مقرر شده در جلسه‌ای فوری با حضور مشاور نسبت به ترمیم و بازسازی پل تصمیم گیری  خواهد شد.

بابایی اقدم با انتقاد از عدم کارآیی مناسب کمیته فنی شهرداری در نظارت بر اجرای پروژه ها گفت: کمیته فنی شهرداری باید قبل از اجرای پروژه و در حین اجرای پروژه لوپ توانیر به این پروژه نظارت می‌کرد تا امروز با وجود پیشرفت ۶۰ درصدی شاهد مشکلات در این پروژه نباشیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در زمینه نگهداری پل ها و روگذرها شهرداری و معاونت خدمات باید با جدیت بیشتری فعالیت کند و از بروز مشکلات جلوگیری کند.

وی همچنین با بیان‌ اینکه امروز در نگهداری پروژه‌های اجرا شده برنامه‌ای وجود ندارد گفت: حتی پروژه‌هایی مثل پارک‌های تازه احداث شده نیز نگهداری مناسبی ندارند و در مرور زمان شاهد از بین ‌رفتن امکانات و فرسودگی هستیم.
 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول