اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مسکن اولویت دولت باشد

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه دادن بخش مسکن به بخش خصوصی خسارت زا است، گفت: با توجه به وضعیت سامانه‌های ساخت‌وساز مسکن خصوصی با باند و رانت خون بی‌مسکنتان چکیده می‌شود.

مسکن اولویت دولت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسولی فلاحتی در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه رشت در مصلا این شهر با اشاره به لزوم عفت در شهوت‌رانی از نگاه اسلام اظهار کرد: کسانی که در مسائل جنسی با شرم و حیا برخورد کنند محبوب خدا هستند چراکه حیای در شهوت، مانع بسیاری از ریزش‌های اخلاقی و انسانی می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه ۵۶ سال قبل در ۲۱ مهر سال ۴۳ قرارداد ننگین کاپیتولاسیون به دست دو مجلس شورای ملی و مؤسسان به تصویب رسید، گفت: امام خمینی (ره) در آبان همان سال موضع گرفته و فرمودند من نمی‌دانم دستگاه جبار از قرآن کریم چه بدی دیده است و چه ضرری از پناه قرآن و اسلام برده که این‌قدر پافشاری برای محو اسم آن دارند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: کاپیتولاسیون به این معناست که اگر چنانچه یک گروهبان آمریکایی بزند در گوش یک افسر ارشد ایرانی، کسی حق ندارد او را تحت تعقیب قرار دهد و اگر یک آمریکایی سگش را در خیابان تکان می‌داد هیچ ایرانی نمی‌توانست نگاه خشم‌آلود به سگ آمریکایی‌ها داشته باشد و این به معنای کامل  ذلت است.

فلاحتی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران سیبل توطئه‌های دشمنان شده است که با صبر ملت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توطئه‌ها نقش بر آب‌شده و استقلال و عزت ملت ایران در دنیا زبانزد است.

وی با تأکید لزوم توجه ویژه مسؤولان به مسکن بیان کرد: اگر مسؤولان کشور مسئله مسکن را موردتوجه قرار دهند بسیاری از بخش‌های اقتصادی کشور فعال می‌شوند لذا در سایه فعالیت مسکن فعالیت اقتصادی هم جریان میابد.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه بنا بود هر دولتی که بر سرآمد به میزان یک‌میلیون مسکن برای مردم ساخته شود، افزود: نه‌تنها در سال‌های اخیر این اتفاق نیفتاده بلکه بارکشی آن به دولت‌های بعدی نیز متحمل می‌شود لذا باید بگوییم در این سال‌ها توجه به مسکن به‌هیچ‌عنوان انجام نشده است.

فلاحتی با بیان اینکه دادن بخش مسکن به بخش خصوصی خسارت زاست، افزود: با توجه به وضعیت سامانه‌های ساخت‌وساز مسکن خصوصی با باند و رانت خون بی‌مسکنتان چکیده می‌شود لذا انتظار می‌رود تا دولت خود این وظیفه را بر عهده بگیرد چراکه با فعالیت این بخش اشتغال‌زایی انجام‌شده و بی مسکنان خانه‌دار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از عادی شدن روابط رژیم منحوس صهیونیستی با امارات برخی از کشورها ازجمله عربستان سعودی می‌خواهند خاکستر این آتش باشند، بیان کرد: در جریان جنگ بوسنی و هرزگوین یکی از کشورهایی که باعث یوگوسلاوها را به نابودی مسلمانان بوسنی هرزگوین تشدید می‌کرد عربستان سعودی بوده است.

خطیب جمعه رشت با اشاره به بسترسازی یکی از علمای جمعه مکه که می‌گویند پیامبر (ص) با یهودیان حسن هم‌جواری داشت، تصریح کرد: آن‌ها نیز می‌خواهند بستر عادی‌سازی خود با رژیم منحوس صهیونیستی را فراهم کنند، اگرچه همگان سیاست‌های عربستان سعودی رامی شناسند، اما باید گفت،  خلط مبحث از  غیرمسلمانان صلح‌جو در مقایسه  باکسانی که متجاوزند خیانت محسوب می‌شود.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه این عرب‌هایی که فقط لچکی بر سر گرفته تا لقمه‌ای در دنیای بین‌الملل بیابند، ذلیل‌شده‌اند، گفت: آدم‌های خیره‌سری آمده و در نظام اسلام جا خوش کرده‌اند که نظام سلطه با یک‌پا زدن به آن‌ها، آسیب می‌زنند  و این برای مسلمانان ناراحت‌کننده است امیدواریم که این حکومت‌های نامیمون هرچه زودتر نابود شوند و مسلمانان آزاد شوند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول