اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اظهارات سوارس علیه مدیریت بارسا / به خاطر تمام اتفاقات گریه می‌کردم!

لوئیس سوارس که از سوی مدیریت بارسلونا به طرز عجیبی کنار گذاشته شد در خصوص این اتفاقات صحبت کرد.

اظهارات سوارس علیه مدیریت بارسا / به خاطر تمام اتفاقات گریه می‌کردم!

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس سوارس پس از گلزنی در دیدار انتخابی جام جهانی با تیم ملی اروگوئه مقابل شیلی به وصف روزهای سخت پس از ترک بارسلونا گفت.

سوارس اظهار داشت: من 6 سال تمام برای بارسلونا بازی کردم و به نظرم راه دیگری وجود داشت تا من را اخراج کنند. می‌توانستند به شکل دیگری به من بگویند که برنامه‌شان تغییر کرده است.

وی ادامه داد: اتفاقات خوب پیش نرفت و من و مسی را به شدت ناراحت کرد. او می‌داند که چقدر ما از این موضوع ناراحت شدیم و جدایی ما در این لحظه چقدر سخت و سنگین است.

رفتار باشگاه بارسلونا با لوئیس سوارس باعث شد تا ستارگان بارسلونا به حمایت از بازیکن اروگوئه به پا خیزند و علیه مدیریت صحبت کنند. (در اینجا بخوانید)

سوارس گفت: من از اینکه مسی خیلی زود از من در فضای عمومی حمایت کرد متعجب نشدم. من او را خوب می‌شناسم و می‌دانم چه درد و رنجی کشیده است. راه اخراج و بیرون کردن من به نظرم بیشترین ناراحتی را به همراه داشت.

فوق ستاره کنونی اتلتیکومادرید ادامه داد: از پنج شنبه تا شنبه که من اولین بازی خودم را برای اتلتیکومادرید انجام دهد، اوضاع به معنای واقعی کلمه پیچیده بود. من برای همه چیز و همه اتفاقاتی که رخ داده بود گریه می کردم. من حتی از باشگاه پیامی دریافت نکردم.

لوئیس سوارس وقتی از تمرین بارسلونا با بازیکن خداحفظی کرد، این باشگاه را با چشمانی اشک بار ترک کرد. (در اینجا ببینید)

وی ادامه داد: من بسیار ناراحتم که مجبور شدم از تمرینات کنار گذاشته بشوم. من حتی نمی‌توانستم در بازی 11 مقابل 11 نفر تمرینات بازی کنم!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول