اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رئیس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان: قانونا مدیران باشگاه هستیم اما اجازه فعالیت نداریم/ وضعیت خوبی را نمی‌بینم

رئیس هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ما اعضای هیات مدیره قانونا مدیران باشگاه هستیم اما دست و بالمان بسته است.

رئیس هیات مدیره نفت مسجدسلیمان: قانونا مدیران باشگاه هستیم اما اجازه فعالیت نداریم/ وضعیت خوبی را نمی‌بینم

عطاءاله بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص وضعیت باشگاه و تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خودمان هم تکلیفمان را نمی دانیم و منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. در این مدت، هیأت مدیره کوتاهی نکرده اما نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم.

وی ادامه داد: فرماندار به عنوان رئیس شورای تأمین، ابوذر شجاعی را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد تا کارها را هماهنگ کند. ما هم در کنار او هر کاری از دستمان بربیاید انجام می‌دهیم ولی واقعیت این است که باید از وزارت نفت مجوزی مثل سال‌های قبل صادر شود. این مسأله متأسفانه به نفت مسجدسلیمان آسیب زد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص کناره‌گیری مجتبی حسینی از سرمربیگری تیم اعلام کرد: کسی به سراغ او نرفت و مستأصل ماند. شنیده‌ام قرار است علیرضا ورناصری، نماینده مسجدسلیمان امروز به تمرین تیم برود و به اتفاق ابوذر شجاعی با اعضای تیم دیدار و گفت‌و‌گو کند. 

وی افزود: حسینی یک بار دیگر هم کناره گیری کرده بود، با او صحبت کردم و از او خواستم بماند و به کارش ادامه بدهد. به او گفتم علاقه‌مندیم به تیم کمک کنیم اما یکسری موارد قانونی دست ما را بسته است، در نهایت مجوز فعالیت را می‌گیریم، دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. اما این مسأله طولانی شده، حسینی می‌خواهد بازیکن بگیرد، دست و بالش بسته است چون برای بستن قراردادها تکلیف رئیس هیأت مدیره، مدیرعامل و همچنین اعضای هیأت مدیره مشخص نیست.

بهادری در خصوص کناره‌گیری مصطفی سلیمانی از باشگاه نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: سلیمانی مدیر حقوقی و اجرایی باشگاه است. او می‌خواهد برای جذب بازیکن وارد مذاکره شود اما نمی‌داند با چه بودجه‌ای این کار را انجام بدهد. همه چیز نامشخص است و همین مساله باعث شد این تصمیم را بگیرد. من تلاش کردم با سلیمانی تماس بگیرم اما پاسخی نداد و یا تلفن همراه او در دسترس نبود.

رئیس هیأت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تیم آسیب خورده، هیأت مدیره بنا به دستور مقام عالی وزارت نفت کناره گیری کرد اما قبل از تمام شدن مجوز فعالیت که تا پایان لیگ نوزدهم بود و به خاطر کرونا تا پایان شهریور تمدید شد، با حسینی صحبت و برای تیم سرمربی انتخاب کردیم. همچنین کمپ تمرینی را برای او هماهنگ کردیم اما با طولانی شدن اخذ مجوز کارمان به مشکل خورد. باید مثل باشگاه صنعت نفت آبادان برای فعالیت ما هم این مجوز صادر و به صورت رسمی ابقای هیأت مدیره اعلام شود. تا زمانی که این اتفاق نیفتد نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم و قراردادها را امضا کنیم.

وی در مورد این که آیا با توجه به طولانی شدن اخذ مجوز طولانی فعالیت برای مدیران باشگاه، امیدواری از سوی وزارت نفت داده شده یا خیر، گفت: وزیر نفت هر سال می‌گوید نمی‌توانم به خاطر قانون به تیم‌های نفتی کمک کنم. من خودم نه تنها با نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی، بلکه با دکترعباسی رئیس کمیسیون ملی مجلس و همچنین با دکتر حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان صحبت کردم.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: همه آنها قول دادند که این مشکل را به صورت قانونی در مجلس جدید حل کنند اما این کار زمان‌بر است. بنابراین نماینده شهر با ارتباطاتی که دارد  مجوزی را از وزیر می‌گیرد. در دوره‌های قبل نماینده شهر این کار را برای ما انجام داد اما جناب ورناصری هنوز نتوانسته، او گفت وزیر قول داده تا این مشکل حل شود ولی ما هنوز چیزی ندیده‌ایم.

بهادری در خصوص این که سلیمانی عنوان کرده اختلافات سیاسی بین برخی افراد در شهر مسجد سلیمان باعث شده این مشکلات به وجود بیاید، گفت: جواب دادن به این موضوع کمکی به حل مشکل نمی‌کند. شاید بهتر است از خود سلیمانی در این مورد سؤال کنید. چیزی که مسلم است نماینده شهر باید تلاش کند تا این مجوز را بگیرد. من با محسن رضایی صحبت کردم، از او به عنوان یک همشهری خواهش کردم که برای حل این مشکل به ما کمک کند. ایشان هم به من گفت با وزیر نفت صحبت کرده‌ام و باز هم صحبت می‌کنم تا این مجوز صادر شود. امیدوارم این مشکل حل شود چون مردم شهر و هواداران دلخوشی‌شان این تیم است و چشم انتظار هستند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: هنوز در باشگاه نفت مسجدسلیمان بلاتکلیفی حاکم است. هر چند دیر شده اما امیدواریم مشکلات زودتر حل شوند. با این حال من وضعیت خوبی را نمی‌بینم. هر کسی را هم می‌خواهند بعد از ما بیاورند باید زودتر انجام بدهند. قبایی برای این سمت ندوخته‌ایم، عاشقانه آمدیم و کار کردیم اما از همشهریانمان گله‌مند هستم. البته عده‌ قلیلی هستند اما در فضای مجازی تهمت زدند، سنگ اندازی کردند و سعی در تخریب ما داشتند.

وی در مورد این که آیا ممکن است با این شرایط که پنجره نقل و انتقالاتی بسته است، بدهی‌ها پابرجاست و از طرفی نه تکلیف مدیران باشگاه مشخص است و نه اعضای تیم، نفت مسجدسلیمان از مسابقات این فصل لیگ برتر کنار گیری کند، گفت: کنار رفتن تیم از لیگ برتر تبعات دارد. نه دولت و نه مردم اجازه چنین کاری را نمی‌دهند. همیشه به خاطر پنجره نقل و انتقالات این مسائل وجود دارد اما این طور نیست که تیم را کنار بگذارند. ما از نظر قانونی اعضای هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان هستیم ولی واقعیت این است که بنا به دستور وزیر حق فعالیت نداریم.

بهادری تصریح کرد: بعد از ابلاغ وزیر، فرماندار ابوذر شجاعی را سرپرست باشگاه کرد اما او هم امکاناتی ندارد تا شرایط را بهتر کند. اگر هم می‌خواهند هیأت مدیره را عوض کنند، این کار باید از مجرای شرکت مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، انجام شود، سپس در ثبت شرکت‌ وها روزنامه رسمی ثبت شود. کارهای قانونی آن انجام شود، اعضای هیات مدیره جدی فعالیتشان رو شروع کنند و به فدراسیون و سازمان لیگ معرفی شوند. الان ما اعضای هیات مدیره قانونا مدیران باشگاه هستیم اما دست و بالمان بسته است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول