اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سران قوا فکری به حال گرانی‌های افسارگسیخته بکنند

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه گفت: سران قوا جلسه بگیرند و نگذارند پول ملی ارزشش پایین بیاید و فکری به حال گرانی‌های افسار گسیخته بکنند.

سران قوا فکری به حال گرانی‌های افسارگسیخته بکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام حسن فقیهی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه بعضی از شهداء از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی ما شمه‌ای از اخلاق و سیره امام حسین(ع) را در پیش گرفتند، اظهار کرد: شهید سلیمانی حسینی‌وار زندگی کرد و به مانند شهدای کربلا شهید شد،  از خصوصیات بارزه این سیدالشهداء مقاومت ولایت‌مداری ایشان بود.

وی افزود: رمز پیروزی ما مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار است، آنها می‌خواهند ایران اسلامی را بزور پای میز مذاکره بنشانند و بیعت بگیرند اما این یک خیال واهی است.

امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: اگر مفسده‌ای را در جامعه می‌بینیم باید امر به معروف و نهی از منکر کنیم چرا که  امروز نیز با معظلات و منکراتی از جمله شراب‌خواری، رشوه، غیبت و سخنچینی روبرو هستیم که نباید بگذاریم  قبح  این منکرات در جامعه شکسته شود و باید مکررا تذکر دهیم.

حجت‌الاسلام فقیهی‌فر به مناظره‌های انتخاباتی آمریکا اشاره و بیان داشت: افتضاح انتخاباتی آمریکا در مناظرات بین این رئیس جمهور دلقک ترامپ با آن حریف خود را ببینید که سراسر ناسزا به یکدیگر است و این از نشانه‌های افول آمریکا است.

وی خاطر نشان کرد: ما مردم ایران از قوای سه‌گانه درخواست داریم همانطور که رهبری معظم نیز بارها فرمودند، تلاش و کوشش کنند و در راس  خواسته‌ها رسیدگی و چرایی پایین آمدن ارزش پول ملی است و عملکرد دولت‌ها با ارزش این پول سنجیده می شود.

امام جمعه موقت گفت: سران قوا جلسه بگیرند و نگذارند پول ما ارزشش پایین بیاید و فکری به حال گرانی‌های افسار گسیخته بکنید، ما از مجلس این زبان گویای مردم انتظاری بیشتر داریم.

حجت‌الاسلام فقیهی‌فر در پایان روز نیروی دریایی سپاه را به دلاور مردان و رزمندگان این نیروی مخلص و همچنین روز نیروی انتظامی را به حافظان مقتدر امنیت تبریک گفت.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول