اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

تبادل دانش بین دانشگاه و صنایع با نوآوری محقق می شود

مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه تبادل دانش بین دانشگاه و صنایع با نوآوری محقق می شود، گفت: قطب‌های نوآوری قادر به حمایت از توسعه اقتصادی، فرهنگی و پایدار نسل آینده خواهند بود.

تبادل دانش بین دانشگاه و صنایع  با نوآوری محقق می شود

محمدحسین موسی‌زاده مدیرکل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه هر قطب موفق نوآوری باید ۴ هدف را دنبال کند، گفت: ایجاد یک شبکه برای تبادل دانش و فعالیت‌های تحقیقاتی مشترک در قالب قطب‌های نوآوری می‌تواند در حل مسائلی که تعریف‌شده کمک کرده و فرصت‌های نوآوری ایجاد کند.

* ایجاد خلاقیت با قطب‌های نوآوری در تسریع ارتباط بین دانشگاه‌ها با صنایع 

وی افزود: برای به حداکثر رساندن ایجاد خلاقیت باید قطب‌های نوآوری در تسریع ارتباط بین دانشگاه‌ها با صنایع نقش مهمی ایفا کنند. درواقع آنها می‌توانند به تبادل دانش دوجانبه تعاملی بپردازند.

* حمایت از توسعه اقتصادی، فرهنگی و پایدار نسل آینده با نوآوری

موسی‌زاده اضافه کرد: قطب های نوآوری با ارائه محیطی برای ارتقاء همکاری میان مردم  قادر به حمایت از توسعه اقتصادی، فرهنگی و پایدار نسل آینده خواهند بود، این در حالی است که قطب‌های نوآوری نه تنها می‌توانند کانال‌های ارتباطی را ایجاد کنند بلکه روند نوآوری را ساده‌تر و با استفاده از دانش‌، تخصص و حمایت از ذی‌نفعان مختلف به منظور انتقال دانش به طور گسترده گسترش دهند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول