اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری اردوی جهادی سلامت زندانیان در آمل

مدیرکل زندان‌های مازندران از برگزاری اولین اردوی جهادی سلامت در استان با همکاری قرار گاه امام رضا (ع) در آمل خبر داد.

برگزاری اردوی جهادی سلامت زندانیان در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی استادی با هدف نظارت بر امور و همکاری با گروه جهادی سلامت در زندان آمل، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف تا غروب روز اربعین در زندان مستقر و پس از حضور در زندان آمل از خدمت انسان‌دوستانه تمامی اعضای گروه قدردانی کرد و گفت: این گروه جهادی در سنوات گذشته ایام اربعین حسینی را در خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) می‌گذراندند و امسال به خاطر ویروس منحوس کرونا به این ماموریت معنوی اعزام نشدند.

استادی تصریح کرد: بی‌شک این خدمت به اقشار آسیب دیده اجتماعی اجر و پاداش بزرگی خواهد داشت و امیدواریم ائمه معصومین اجری هم‌طراز با خدمت به زائرین به امام حسین (ع) به این گروه اعطا کند.

مدیرکل زندان‌های مازندران اظهار کرد: بیش از ۳۵۰ نفر از زندانیان شهرستان آمل متقاضی ویزیت هستند و امیدواریم این گروه سلامت بتواند تا پایان روز جمعه خدمات پزشکی مناسبی را به زندانیان ارائه کند.

این مسؤول تاکید کرد: انتظار داریم این گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به زندانیان کل استان آمادگی داشته باشند و در هفته‌های بعد هم در شهرستان‌های دیگر استان حضور یابند.

وی در بازدید از پروژه فرهنگی و ورزشی زندان آمل بیان کرد: با توجه به سیاست‌های سازمانی زندان جدید آمل در مدت زمان کوتاهی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفت، اما بخشی از این پروژه تکمیل نشده و برای فراهم کردن آسایش زندانیان و تحقق سیاست‌های سازمان زندان موظفیم تا مجتمع فرهنگی و ورزشی زندان را به بهره‌برداری برسانیم.

استادی زندان را مرکز اصلاح و تربیت خواند و ادامه داد: تمام تلاش های همکارانم اجرای برنامه‌هایی است که تاثیرگذاری مناسبی در تغییر و بهسازی نگرش و ذهنیت زندانیان داشته تا بازگشت شرافت‌مندانه به جامعه داشته باشند.  

در ادامه حسین شالیکار رئیس اداره زندان آمل در حاشیه این اردوی جهادی ضمن تقدیر از فرمانده قرار امام رضا (ع) گفت: با استقرار این گروه سلامت خدمات خوبی به زندانیان ارائه می‌شود و بخشی از مشکلات زندان و زندانیان با حضور این گروه جهادی کاهش خواهد یافت.

گفتنی است، اولین اردوی جهادی سلامت با همکاری و مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در روز اداره زندان شهرستان آمل برگزار شد، این گروه جهادی سلامت را ۶ نفر دندان پزشک، سه نفر متخصص داخلی ، یک نفر پزشک متخصص زنان ، سه نفر پرستار و یک نفر روانشناس بالینی تشکیل دادند.

به گزارش فارس، اردوی دو روزه گروه جهادی امام رضا (ع) از روز پنچ شنبه مصادف با اربعین حسینی در زندان آمل شروع و تا پایان روز جمعه و رسیدگی به درخواست تمام زندانیان متقاضی ادامه دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول