اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نرم افزار آثار آیت الله ممدوحی رونمایی شد/ آیت الله علما: عمر آیت الله ممدوحی صرف علم شد

مراسم رونمایی از نرم افزار آثار و تالیفات مرحوم ایت الله ممدوحی کرمانشاهی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، رئیس سازمان تبلیغات و سایر مقامات استان در بیت ایشان برگزار شد.

نرم افزار آثار آیت الله ممدوحی رونمایی شد/ آیت الله علما: عمر آیت الله ممدوحی صرف علم شد

به گزارش فارس از کرمانشاه، عصر امروز (جمعه 18 مهرماه) نرم افزار آثار آیت الله ممدوحی با حضور مسئولین ارشد استان در بیت این عالم ربانی رونمایی شد.

این نرم افزار مجموعه‌ای از ده اثر استاد ممدوحی، چند لغت نامه، شرح زندگی این استاد بزرگوار است که در قالب نرم افزار رایانه‌ای در دسترس علاقمندان به اثار آن بزرگوار قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفتگوی اختصاصی با فارس خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله ممدوحی بیش از ۶۰ سال از عمر خود را صرف تحصیل و مطالعه گذاشته‌اند به طوری که حتی در تعطیلات نیز به امر تحصیل و مطاله و پژوهش مشغول بودند.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند او از ابتدای امر تا لحظات پایانی عمر خود را مشغول مطالعه و پژوهش و ترویج دین قرار داده بودند و حتی در ایام انتهای عمر ایشان زمانی که به دیدارشان رفتم در حال پژوهش در سوره حمد بودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: این عالم بزرگوار دقیقاً مصداق عاش سعیدا و مات سعیدا بودند چرا که  ایشان هم خوب درس خواندن و هم خوب فوت شدند.

امام جمعه استان با بیان این مطلب که زندگی این عالم باید الگو باشد، گفت: طلبگی اصولا یعنی درس خواندن با کتاب و درس و با استاد مانوس بودن؛ این شیوه باید منش همه طلبه‌ها باشد.

آیت الله علما یادآور شد: از خصوصیات این استاد این است که از اساتید بزرگوار بهره می‌بردند و حتی برخی از دروسی که در حوزه مرسوم نبود را نزد اساتید بزرگواری همچون آیت الله طباطبایی و یا ایت الله جوادی و ایت الله حسن زاده تحصیل کردند.

انتهای پیام/ح/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول