اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تأکید بر لزوم توجه به تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: مجلس در طی این مدت برای تحقق سیاست‌های ابلاغی گام دوم اقدامات خوبی ازجمله استفاده از جوانان تحصیل‌کرده، گروه‌های جهادی و شرکت‌های دانش‌بنیان انجام داده و برنامه‌های دیگری هم در دستور کار قرار دارد.

استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خلیل بهروزی‌فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور به مهم‌ترین دغدغه مجلس شورای اسلامی تبدیل‌شده است، اظهار کرد: سیاست‌های ابلاغی گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری اعلام‌شده چراغ راه هدایت و حل مشکلات اقتصادی کشور بوده و یکی از اولویت‌های مجلس اجرایی کردن سیاست‌های گام دوم انقلاب است.

وی‌ با تأکید بر لزوم توجه به تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: مجلس یازدهم تمام دغدغه‌اش حل مشکلات اقتصادی کشور است زیرا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری این مجلس یکی از انقلابی‌ترین مجالس تاریخ انقلاب است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اذعان به استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق سیاست‌های برنامه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در طی این مدت برای تحقق سیاست‌های ابلاغی گام دوم اقدامات خوبی ازجمله استفاده از جوانان تحصیل‌کرده، گروه‌های جهادی و شرکت‌های دانش‌بنیان انجام داده و برنامه‌های دیگری هم در دستور کار قرار دارد زیرا ریل‌گذاری‌های صورت گرفته در مجلس باید نیازهای مردم را پاسخ دهد.

بهروزی‌فر با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف در کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: این کارگروه‌ها در کمیسیون‌های مجلس تشکیل و هر کمیسیون بنا بر نوع کار و نیازش از این کارگروه بهره‌مند می‌شوند.

وی با ‌گله‌مندی از عدم نسبی اجرایی شدن قانون در عضویت دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: باید طرح استخدام کارکنان دولت، ثبت و ساماندهی شود تا از استخدام‌های غیرقانونی و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی در قالب پیمانی و رسمی تا حدودی جلوگیری شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول