اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ورود مدعی العموم برای رفع نواقص محور فیروزکوه دماوند

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه از ورود مدعی العموم به منظور رفع نواقص محور فیروزکوه دماوند خبر داد.

ورود مدعی العموم برای رفع نواقص محور فیروزکوه دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، عباس رضایی دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه روز گذشته در جمع خبرنگاران از ورود مدعی العموم برای رفع نواقص محور فیروزکوه دماوند خبر داد و اظهار کرد: محور فیروزکوه یکی از مسیر‌های پر تردد برای مسافران پایتخت و استان‌های دیگر کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: وقوع تعداد زیادی از تصادفات در محور‌های مواصلاتی فیروزکوه موجب شد تا دادستانی از حیث حفظ حقوق عامه با تعیین ضرب العجل برای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور ایمن سازی نقاط پرخطر ورود پیدا کند.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه در خصوص نقص روشنایی در تونل‌های این مسیر نیز عنوان کرد: متأسفانه چراغ‌های روشنایی ابتدای ورودی تونل‌های فیروزکوه به دماوند فاقد نور کافی بوده به نحوی که با ورود به این تونل‌ها به لحاظ عدم کفایت نور هر لحظه امکان وقوع تصادف خصوصاً در صورت ترافیک یا خرابی داخل تونل متصور است، به همین منظور از دستگاه مربوطه خواسته شد تا در این خصوص اقدامات لازم را عملیاتی کند و گزارش آن را به دادستانی ارائه دهد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول