اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فوت ۲ نفر در حادثه آوار منطقه ۱۷ تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از فوت ۲ نفر در حادثه آوار منطقه ۱۷ تهران خبر داد.

فوت ۲ نفر در حادثه آوار منطقه ۱۷ تهران

شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از صبح روز گذشته بر اثر‌ گودبرداری نامناسب در محله فلاح منطقه ۱۷ تهران حادثه‌ای مبنی بر ریزش ساختمانی و به داخل فضای گودبرداری جنبی آن گزارش شد.

وی گفت: بلافاصله چهار تیم شامل، دو تیم سگ‌های زنده یاب از پایگاه امداد و نجات چیتگر، یک تیم واکنش سریع و یک تیم تخصصی نجات از آوار از هلال احمر شهرستان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: با توجه به حجم بالای آوار همچنین بارندگی‌های اخیر کار برای عوامل آتش‌نشانی و هلال احمر بسیار دشوار بود که مقرر شد تا اطمینان از ایمن بودن محل برای عملیات، این عملیات موقتاً متوقف شود و سپس نیروهای حاضر با توانی مضاعف برای یافتن افراد محبوس احتمالی، عملیات را ادامه دهند.

فتحی اضافه کرد: با تلاش همکاران ما در آتش‌نشانی در ساعت سه بامداد پس از جست‌وجویی فراوان، جسد دو نفر که با تأیید عوامل اورژانس ساعت‌ها از مرگشان گذشته است، از زیر آوارها بیرون می‌آید.

وی با اشاره به این که با تأکید مدیر این پروژه تنها دو نفر زیر آوارها محبوس شدند، عنوان کرد: با تأیید مدیر پروژه به کارشناسان مشخص شد تنها همین دو نفر در محل حضور داشته‌اند که جسدها تحویل عوامل انتظامی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن تشکر از عوامل آتش‌نشانی، ادامه داد: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تهران به عنوان پشتیبان در این عملیات حضور داشتند ‌‌و فرمانده میدانی حادثه بر عهده آتش‌نشانی بود که از همین طریق از زحمات آتش‌نشان‌ها و عوامل این جمعیت که در عملیات حضور چشمگیری داشته‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول