اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تغییرات در اداره کل ورزش مازندران

نخستین تغییر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حوزه معاونت امور ورزشی ستادی اداره کل صورت گرفت.

تغییرات در اداره کل ورزش مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن رنگرز بیست و نهم شهریور طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب شد.

رنگرز اولین تغییر حوزه معاونت اداری خود را انجام داد و حسین بریمانی که خود از با تجربه اداره کل ورزش و جوانان استان بود را جانشین حسن شاملی در حوزه معاوت توسعه امور ورزشی اداره کل کرد.

بریمانی ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های ساری، نکا، محمودآباد، ریاست و دبیر هیأت تکواندو استان و همچنین رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را در کارنامه خود دارد.

حسن شاملی که خود از با تجربه‌ها ورزش استان است، ریاست پایگاه قهرمانی را در کارنامه خود داشت که در حال حاضر جانشین بریمانی در رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای شد.

همچنین رنگرز طی هفته‌های گذشته ریاست دو اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های محمودآباد و نوشهر را نیز تغییر داد.

مهدی شعبانپور به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد جانشین مسعود یوسفی شد و کریم پرکاس نیز به عنوان سرپرست جانشین مجتبی اسلامی در اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر شد.

تغییر و تحول ستاد اداری حوزه معاونت و روسای ادارات از اختیارات مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان است و هر مدیر که منصب را در اختیار می‌گیرد برای پیشبرد اهداف ورزشی و شکوفایی ورزش استان، با توجه به شناسایی و شناخت از افراد مورد نظر تغییر و تحول اساسی نیز را در تمامی حوزه‌ها صورت دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این تغییرات در حوره معاونت و روسای ادارات ورزش و جوانان سایر شهرستان‌ها نیز در آینده خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۰۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول