اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

11 هزار دوز واکسن آنفلوانزا در مشهد توزیع می‌شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توزیع 11 هزار دوز واکسن آنفلوانزا در میان خانه‌های سالمندان و زندان های خراسان رضوی خبر داد.

11 هزار دوز واکسن آنفلوانزا در مشهد توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، مهدی قلیان اظهار کرد: 6 هزار دوز واکسن از این تعداد واکسن آنفلوانزا در خانه های سالمندان و مراکز نگهداری کودکان معلول و عقب مانده ذهنی تحت مدیریت سازمان بهزیستی و 5 هزار دوز واکسن نیز در زندان های خراسان رضوی برای ایمن سازی زندانیان در برابر بیماری توزیع می شود.

وی تصریح کرد: توزیع واکسن برای بیماران خاص در مشهد با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان های منتخب شهر، شامل قائم(عج)، اکبر، منتصریه و دکتر شیخ صورت می گیرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: پاییز امسال تأمین و توزیع واکسن آنفلوانزا با توجه به خطر تداخل و هم زمانی این بیماری با همه گیری ویروس کرونا، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بر همین  اساس تعداد نیاز به علوم پزشکی مشهد نسبت به سال گذشته بیشتر است.

قلیان، گروه های هدف دریافت رایگان واکسن را شامل زنان باردار پرخطر، بیماران دچار ضعف دستگاه ایمنی بدن با اولویت بیماران دیالیزی، گیرندگان پیوند و بیماران مبتلا به بدخیمی، مبتلایان به تالاسمی ماژور و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی به ویژه افراد در معرض خطر ابتلا به کووید ۱۹ اعلام کرد.

انتهای پیام/ 70071/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول