اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جریمه 200 هزار تومانی در انتظار بیماران بی‌اعتنا به دستورالعمل‌های بهداشتی

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه گفت: در ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته شده بیماران کرونایی که از منزل خارج می‌شوند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، 200 هزار تومان جریمه شوند.

جریمه 200 هزار تومانی در انتظار بیماران بی‌اعتنا به دستورالعمل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان، اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۱۲۶ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که ۳۲ مورد آن از میان بیماران بستری و ۹۴ مورد دیگر از میان بیماران سرپایی بوده است.

وی مجموع افراد شناسایی شده مبتلا به کرونا در استان از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون را ۲۱ هزار و ۶۲۶ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه تصریح کرد: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۸۶ نفر رسید.

محمدی اضافه کرد: تمامی شهرستان‌های استان به جزء ثلاث باباجانی، دالاهو و قصرشیرین به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه در مهرماه تمام رکوردهای کرونا شکسته شده است، گفت: در این ماه میانگین موارد بستری در روز به ۱۰۶ نفر و میانگین فوت ۶ نفر در روز رسیده است.

محمدی از مردم خواست، بیرون از منزل حتما از ماسک استفاده کنند و با توجه به ممنوعیت ملاقات از بیماران به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند.

وی خطاب به کسانی که دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، گفت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقداری از توصیه گذشته و باید نیروی بازدارندگی وجود داشته باشد، بنابراین امروز در ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته شده بیماران کرونایی که از منزل خارج می‌شوند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند 200 هزار تومان جریمه و همچنین در تهران کسانی که بدون ماسک از منزل خارج شوند تا 50 هزار تومان جریمه شوند؛ در حال تدوین ساز و کار اجرایی این جرایم اعمال شده، هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول